Asensin Skypen koneelleni. Pääsin jo kerran sitä testaamaan, kaikki toimi. Nyt yhtäkkiä minä kuulen puheen, mutta minun ääni ei kuulu toiselle osapuolelle. Huomasin, ettei mikrofoni toimi. Missähän vois olla vika?
Piuhat on oikein, kuulokkeet, jossa mikrofoni sijaitsee, eivät olleet edes mistään halvimmasta päästä. Mikä neuvoksi? Pitääkö kuulokkeet kiikuttaa takaisin kauppaan.
Mikrofoni ei toimi
6
2809
Vastaukset
- Semophile
Testaa mikrofoni. Eiköhän koneestasi löydy joku nauhuri. Wintoosasta pitäisi löytyä Ääninauhuri eli sndrec32.exe
- Tumpeloko?
Testasin mikrofonia. Ei toimi. Kyllä harmittaa. Liekö yleinenkin ongelma tällainen?
Kai minun pitää kiikuttaa nämä kauppaan ja vaihtaa. Harmi! - jeees
Tumpeloko? kirjoitti:
Testasin mikrofonia. Ei toimi. Kyllä harmittaa. Liekö yleinenkin ongelma tällainen?
Kai minun pitää kiikuttaa nämä kauppaan ja vaihtaa. Harmi!kato onko niissä kuulokkeissa mitään mikfofoni kytkintä, ja tarkista että se mircofonin piuha on varmasti oikeessa reijässä. jos sä koitat puhuu siihen mikrofoniin vaikka yksinäs niin se sun äänes ei kuulu välttämättä niistä kuulokkeista jos sulla on asetukset niin... mutta kyllä ääninauhurin siihen pitäis reakoida. tarkista viel että se mikrofonin piuha ei oo murtunu mistää kohti
- nimetön juippi
jeees kirjoitti:
kato onko niissä kuulokkeissa mitään mikfofoni kytkintä, ja tarkista että se mircofonin piuha on varmasti oikeessa reijässä. jos sä koitat puhuu siihen mikrofoniin vaikka yksinäs niin se sun äänes ei kuulu välttämättä niistä kuulokkeista jos sulla on asetukset niin... mutta kyllä ääninauhurin siihen pitäis reakoida. tarkista viel että se mikrofonin piuha ei oo murtunu mistää kohti
Kato vielä ääniasetuksista. Pääsee ainakin ääninauhurista sinne. Ja sieltä se mikki kohta ettei se ole mykistetty.
- Pinja__
nimetön juippi kirjoitti:
Kato vielä ääniasetuksista. Pääsee ainakin ääninauhurista sinne. Ja sieltä se mikki kohta ettei se ole mykistetty.
Mulla on sama ongelma. Mesessä jos koetan käyttää mikkiä, niin kone laittaa asetuksiin mikrofonin kohdalle "mykistä/vaimenna". Jos otan pois ja yritän uudestaan, se menee taas siihen se rasti. Mikä neuvoks? Nää on jo toiset kuulokkeet, jotka tekee samaa... :S Help??
- cilice
Pinja__ kirjoitti:
Mulla on sama ongelma. Mesessä jos koetan käyttää mikkiä, niin kone laittaa asetuksiin mikrofonin kohdalle "mykistä/vaimenna". Jos otan pois ja yritän uudestaan, se menee taas siihen se rasti. Mikä neuvoks? Nää on jo toiset kuulokkeet, jotka tekee samaa... :S Help??
Mulla olis sama homma. Olisiko ratkaisua nykytietotekniikkatietäjiltä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391