Kuitusiima ja peruke

Jakie

Minulla on tollainen PowerPro 0.23mm kuitusiima ja PLATIL GHOST FLUOROCARBON SIIMA 0.40mm tapsisiimana tapsin pituus noin 30-40cm mutta en saa noita kahta siimaa pysymään yhdessä kun aina luistavat solmu\liitos kohdasta irti toisistaan olen käyttänyt unisolmua ja muitakin olen kokeillut mutta - aina vaan irtoavat - toisistaan olen myös - solmut kostuttanut - tehdessä eli mikä avuksi\mitä mahdollisesti teen väärin .Minkä laisia te käytätte ja suosittelette tohon hommaan.
PowerPro -monikuitusiimat ovat lunastaneet paikkansa aktiivikalastajien vakiosiimana. PowerPro on erittäin tasalaatuinen, pyöreäprofiilinen, helposti käsiteltävä huippusiima joka ei aiheuta yllätyksiä kriittisellä hetkellä ennätyskalaa väsytettäessä. PowerPron lähes venymätön rakenne perustu synteettiseen Spectra-kuituun, jonka merkittävä piirre on erittäin korkea vetolujuus / paino -suhde. Se kestää 10 kertaa kovempaa vetoa kuin teräs mutta silti se on niin kevyttä että se kelluu. Spectra ei ime vettä, joten se on ideaali ainesosa kalastussiimoihin. PowerPro -siiman laadusta kertoo Kansainvälisen Urheilukalastusjärjestö IGFA:n World Record Achievement Awards –palkinto.
PLATIL GHOST FLUOROCARBON SIIMA 200M

2

1469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskee
    • FireLineFani

      Itsellä oli saman tapainen jos ei ongelma niin opeteltava juttu kuitenkin. Itsellä on toiminut 0,12 Firelinen ja 0,30 fluorcarbonin yhdistäminen Allbright-solmulla niin hyvin ettei ole ollut pienintäkään tarvetta opetella muuta solmua; siis tässä kahden reilusti erivahvuisen siiman liittämiseen toisiinsa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1651
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe