Siis antteksi tyhmä kysymys näin kun vasta alkaja näissä hommissa, mutta miksi käyttäsin Nordnettia kun pystyn hommaamaan osakkeita vaikkapa danske bankin mobiilipankilla?
Ei mitään vittuilua vaikka saattaa olla vähän tyhmä kysymys ehkä.
Miksi porukka käyttää Nordnettia?
4
96
Vastaukset
- jklkg
Ilmainen säilytys ilmaiset reaaliaikaiset kurssitiedot Pohjoismaissa ilmaiset tarjoustasot. Välityspalkkiot suomalaisittain suhteellisen edulliset, ja ulkomaalaisiin välittäjiin verrattuna etuna tiedot automaattisesti verottajalle.
Danskella on joskus ollut melko hyvät palvelut, mutta nykytilannetta en tiedä. Jokainen toki tekee itse omista lähtökohdistaan vertailun eri palveluntarjoajien välillä.- LiveRealTime
"... ilmaiset reaaliaikaiset kurssitiedot ... "
Tuo on osin harhhaanjohtavaa mainontaa Nornetillä, sillä nuo kurssitiedot päivittyvät ainoastaan manuaalisesti klikkaamalla.
Todella realiaikaiset automaatisesti päivittyvät kurssit ovat sitten toinen asia ja niistä joutunee edelleen maksamaan erikseen.
Kuitenkin henkilön kaupankäynnistä ja tarpeista riippuen Nordnet on ihan kelpo kokonaisuus.
- tunari75
Mulla ainakin tuo ilmainen säilytys oli suuri tekijä Nordnetin valinnassa. Pienet sijoitukset ja ostan lisää pari kertaa vuodessa, en halua maksaa turhasta. Nordnetin mobiilisovellus toimii hyvin, käytän sitä salkun seuraamiseen ja on tullut tehtyä kauppojakin sen kautta.
- Kapitalisti
Itse ostan pohjoismaisia superrahastoja, joiden vuosikulut ovat pyöreä nolla, ostossa ja myynnissä menee joku pieni valuutanvaihtokulu (paits Suomi-superrahastolla). Toinen plussa on kuukausittain ostettavat ETF:t, joista ei mene ostokuluja. Ja tietenkin arvo-osuustilillä ilmainen säilytys. Ja vielä varsin hyvin toimiva nettikaupankäynti.
Itse keskitän kaiken sijoitustoiminnan Nordnetiin ja Seligsoniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409