Siis antteksi tyhmä kysymys näin kun vasta alkaja näissä hommissa, mutta miksi käyttäsin Nordnettia kun pystyn hommaamaan osakkeita vaikkapa danske bankin mobiilipankilla?
Ei mitään vittuilua vaikka saattaa olla vähän tyhmä kysymys ehkä.
Miksi porukka käyttää Nordnettia?
4
180
Vastaukset
- jklkg
Ilmainen säilytys ilmaiset reaaliaikaiset kurssitiedot Pohjoismaissa ilmaiset tarjoustasot. Välityspalkkiot suomalaisittain suhteellisen edulliset, ja ulkomaalaisiin välittäjiin verrattuna etuna tiedot automaattisesti verottajalle.
Danskella on joskus ollut melko hyvät palvelut, mutta nykytilannetta en tiedä. Jokainen toki tekee itse omista lähtökohdistaan vertailun eri palveluntarjoajien välillä.- LiveRealTime
"... ilmaiset reaaliaikaiset kurssitiedot ... "
Tuo on osin harhhaanjohtavaa mainontaa Nornetillä, sillä nuo kurssitiedot päivittyvät ainoastaan manuaalisesti klikkaamalla.
Todella realiaikaiset automaatisesti päivittyvät kurssit ovat sitten toinen asia ja niistä joutunee edelleen maksamaan erikseen.
Kuitenkin henkilön kaupankäynnistä ja tarpeista riippuen Nordnet on ihan kelpo kokonaisuus.
- tunari75
Mulla ainakin tuo ilmainen säilytys oli suuri tekijä Nordnetin valinnassa. Pienet sijoitukset ja ostan lisää pari kertaa vuodessa, en halua maksaa turhasta. Nordnetin mobiilisovellus toimii hyvin, käytän sitä salkun seuraamiseen ja on tullut tehtyä kauppojakin sen kautta.
- Kapitalisti
Itse ostan pohjoismaisia superrahastoja, joiden vuosikulut ovat pyöreä nolla, ostossa ja myynnissä menee joku pieni valuutanvaihtokulu (paits Suomi-superrahastolla). Toinen plussa on kuukausittain ostettavat ETF:t, joista ei mene ostokuluja. Ja tietenkin arvo-osuustilillä ilmainen säilytys. Ja vielä varsin hyvin toimiva nettikaupankäynti.
Itse keskitän kaiken sijoitustoiminnan Nordnetiin ja Seligsoniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2534567Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412752Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741740Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061584Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn231475- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2061103- 481095