Rakkausongelmia!

Tyttö01

Eli oon 01 syntyny tyttö ja olen ihastunut yhteen poikaan joka sanoi pitävän minusta.(yhden pusun olen antanut hänelle)ja sitte ollaa puhuttu waps vähä aiksa ja Emme ole nytte aikoihin nähty tai kuultu toisistamme mitään joten onko mitenkää mahdollista että hänellä olisi vielä tunteita minua kohtaan. Vai onko hän unohtanut minut? Onko mitenkään mahdollista saada hänet kiinnostumaan minusta taas?tai onko mitään keinoa jolla saisi hänet ikävöimään minua tai tulisi mustasukkaiseksi että hänellä ei ole minua...? Olisin tosi kiitollinen vastauksesta ja avusta:)

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika04

Missäs päin asut?

• Tyttö01

Keski-pohjanmaa

• aloittaja kokeilemalla selviää eikä täällä surkuttelemalla. kirjotat sille alkajaisiks vaikka
      viestin että "moi mitä kuuluu" tai jotai mitä te varhaisteinit ikinä kirjotattekaan, mutta jotai järkevää kuitenki aluks. nii tuntuu varmaa nololta, mutta ei se maailma pyöris jos kaikki tekeminen hävettäis ja olis noloo... :---------D

• SiiriNi

Miksi ette ole olleet yhteyksissä, jos olette pusutelleetkin jo? Minkäs ikäinen poika?

• Tyttö01

-00 ikäne poika... Meil tuli joku turha ja tyhmä riita ja ei olla sitte sen jälkee olltu yhteyksissä...

• horotyttö666

vitun huora mee antaa sille pilluu varmaa kiinnostus herää HUORA

• Jäbä99

Hmm... Duude go fuck your mother

• kokemus122332424

joo näytä koulun käytävillä sun pillu ja ala sormittaa rehtorin edessä ja pyydä sitä koskettaa sua

• Tyttö01

:D mahtavin läppä ikinä! >:|

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      22
      6606
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      27
      4110
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      31
      2982
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      171
      2973
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1848
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1744
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1614
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1612
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1478
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1440
    Aihe