Käsityöstä ja liikunnasta

KÄSITYÖ_ON_PIIP_

Hei! Olen seiskalle siirtynyt poika ja minulla on ongelma Kyten tiedätte seiskalla on Käsityön viimeinen vuosi opiskelua, Ja minun ongelma on se että vihaan käsityötä ja olen ihan *piip* Siinä. Vaikuttaako seiskalla numero kässästä sitten Lukion haussa, kun ei kiinnosta käsityö. Liikunnasta ei ihan ole ongelmia, mutta se joskus myös on sellain bläääh minulla, mutta vaikuttaako senkin numero Lukion haussa, vai onko kasilla ja ysillä vielä liikuntaa?

6

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveilija14v

      Kasilla ja ysillä on luokkaa mutta kässän numero vaikuttaa ainakin tällä loppukeskiarvoon jtn kannattaa tehdä edestä vähän niillä tunneilla

    • nii kuten haaveilija sano, niin vaikuttaa sitten siihen keskiarvoon, joten kannattaa yrittää hoitaa kunnialla kaikki aineet läpi. mitä parempi keskiarvo sen enemmän valinnanvaraa jatko-opintoja ajatellen :)
      itellä oli ongelmia ylä-asteella matikassa ja kielissä joten yritin napsia pointseja helpoista aineista kuten liikunta, käsityö, puutyö, atk, kuvis... päättötodistuksessa keskiarvo oli 8.1 kiitos osittain näiden helppojen aineiden :)
      -liikuntaa on koko ylä-asteen mutta siitäki saa kasin jo pelkällä läsnäololla ja yrittämisellä. älä siis lintsaa ja yritä vaikka et osaisikaan.

    • Aloittaja__13

      Mitä minun muka pitää tehdä, kun olen paska siinä kässässä? Olen yrittänyt ala-asteella olla aktiivinen tunnilla, mutta miulla on Kässästä 7 lukkarissa.

      • 25689

        Ei se haittaa, jos lukkarissa jotain on, kunhan todistus on hyvä =P

        No vitsit vitsinä. Teet parhaasi. 7 on parempi kuin 6. Kun tiedät, että joku asia on sinulle hankala, niin keskity entistä enemmän siihen, mitä teet, pyydä apua ja teet sen minkä voit. Ei kannata tehdä liian isoa peikkoa yhdestä oppiaineesta. Se on kuitenkin vain se yksi muiden joukossa.


    • ämpäRionki

      Minä kyllä tein käsitöitä liikunnantunnilla vessassa ja sain ihan hyvät paperit.

    • LukiontokallaDd

      Ei vaikuta lukion hakuun. Sinne katsotaan vain lukuaineiden keskiarvo. Liikunta tai käsityö ei vaikuta siihen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1954
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1653
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1567
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1514
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      12
      1225
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      961
    Aihe