Onko Rhodoksella paljonkin suomalaisia naisia jotka on miehen näköisiä (polkkatukka ja miehinen olemus), painaa noin 100 kg, tatuoitu yltäpäältä, yh, tupakoi, ryyppää kun sika, kännissä, paha suustaan, naama kun porsaalla jne, tyrkyttämässä itseään kreikkalaisille äijille?
Kuin ne äijät voi kattoo edes sellasia akkoja?
Siiderilorttoja?
uuzostakovakänni
5
143
Vastaukset
- saannilla
et ole siis saanut piiitkään aikaan..jos koskaan.
- hömppänä
ei ole paljoo näkynyt ne on siellä turkissa varmaan.
- amaran
Kiva tietää, että niitä etsit.
Kyllä niitä ravintola Demiksestä löytyy - henkilökunta mukaanlukien! - joukojatomppa
Hei tomppahani!
Ihana nähdä sua taas. En voi kuin muistella kiihkeää tapaamistamme Kleopatran hiekalla... Öiset mainingit keinuttivat onnemme huipennuksen. Koska taas? - EevajaIines
Pojat pudottaneet taksoja. 30 eurolla juomat .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882