Moi, olen nuutti 5luokalta. eli milloin milloin ruotsia suonessa käytetään? näin
Milloin tilanteessa ruotsia käytetään?
13
136
Vastaukset
- sebbe666
en tiedä olen idiootti paska houdu
- HuolestunutKansalainen5
En tiedä mikä teillä nuorisolla on tulla tänne suoli22:seen näissä teidän mega-juoma pärinöissä...
- NikonMopoVideot33
vitun autismisti emme juo metään jonnnejan mega juoma pillimehuje me juomaan energia juoma kuten es ja sen jalkeen kiva pärinäminen
- tämäeiolesuli22
entä tidöä mutt7a voit oopppia kirjotta
- tappaja69
jonet miks ette voi olla aikusi
- Niko4453
Koska oot rasikaaja jammmu me ei tykäys sä
- HuolestunutKansalainen5
Niko4453 kirjoitti:
Koska oot rasikaaja jammmu me ei tykäys sä
En ymmärrä miksi Suomi24 pitää olla avattuna kouluaikoina, jonnet livahtavat välitunnilla kauppaan ja hakevat eeässää ynnä muuta megajuomaa.
- pEiK_89798
Kannattaa kasvuttaa pitkit huikset niiku mä mull on iha sikan frendie ja me hengaillaa joka välkkä ulkona
- Kaasunimppaaja
sinäkö sitä sähkökytkintä rämppäsit matikanluokassa
- milloinilloinsilloinkin
opettele ensin suomea
- xNooseTutorialsHD
https://www.youtube.com/watch?v=a4NuopZzdPc tässä ratkaisu
- Sinä-itse
Aloita kaasukammioiden myyminen
- paskapäähjsrjrsj
paska pää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749