Moi, olen nuutti 5luokalta. eli milloin milloin ruotsia suonessa käytetään? näin
Milloin tilanteessa ruotsia käytetään?
13
116
Vastaukset
- sebbe666
en tiedä olen idiootti paska houdu
- HuolestunutKansalainen5
En tiedä mikä teillä nuorisolla on tulla tänne suoli22:seen näissä teidän mega-juoma pärinöissä...
- NikonMopoVideot33
vitun autismisti emme juo metään jonnnejan mega juoma pillimehuje me juomaan energia juoma kuten es ja sen jalkeen kiva pärinäminen
- tämäeiolesuli22
entä tidöä mutt7a voit oopppia kirjotta
- tappaja69
jonet miks ette voi olla aikusi
- Niko4453
Koska oot rasikaaja jammmu me ei tykäys sä
- HuolestunutKansalainen5
Niko4453 kirjoitti:
Koska oot rasikaaja jammmu me ei tykäys sä
En ymmärrä miksi Suomi24 pitää olla avattuna kouluaikoina, jonnet livahtavat välitunnilla kauppaan ja hakevat eeässää ynnä muuta megajuomaa.
- pEiK_89798
Kannattaa kasvuttaa pitkit huikset niiku mä mull on iha sikan frendie ja me hengaillaa joka välkkä ulkona
- Kaasunimppaaja
sinäkö sitä sähkökytkintä rämppäsit matikanluokassa
- milloinilloinsilloinkin
opettele ensin suomea
- xNooseTutorialsHD
https://www.youtube.com/watch?v=a4NuopZzdPc tässä ratkaisu
- Sinä-itse
Aloita kaasukammioiden myyminen
- paskapäähjsrjrsj
paska pää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812