Moi, olen nuutti 5luokalta. eli milloin milloin ruotsia suonessa käytetään? näin
Milloin tilanteessa ruotsia käytetään?
13
141
Vastaukset
- sebbe666
en tiedä olen idiootti paska houdu
- HuolestunutKansalainen5
En tiedä mikä teillä nuorisolla on tulla tänne suoli22:seen näissä teidän mega-juoma pärinöissä...
- NikonMopoVideot33
vitun autismisti emme juo metään jonnnejan mega juoma pillimehuje me juomaan energia juoma kuten es ja sen jalkeen kiva pärinäminen
- tämäeiolesuli22
entä tidöä mutt7a voit oopppia kirjotta
- tappaja69
jonet miks ette voi olla aikusi
- Niko4453
Koska oot rasikaaja jammmu me ei tykäys sä
- HuolestunutKansalainen5
Niko4453 kirjoitti:
Koska oot rasikaaja jammmu me ei tykäys sä
En ymmärrä miksi Suomi24 pitää olla avattuna kouluaikoina, jonnet livahtavat välitunnilla kauppaan ja hakevat eeässää ynnä muuta megajuomaa.
- pEiK_89798
Kannattaa kasvuttaa pitkit huikset niiku mä mull on iha sikan frendie ja me hengaillaa joka välkkä ulkona
- Kaasunimppaaja
sinäkö sitä sähkökytkintä rämppäsit matikanluokassa
- milloinilloinsilloinkin
opettele ensin suomea
- xNooseTutorialsHD
https://www.youtube.com/watch?v=a4NuopZzdPc tässä ratkaisu
- Sinä-itse
Aloita kaasukammioiden myyminen
- paskapäähjsrjrsj
paska pää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390