iPad dokumenttien organisointi

Avutonapina

Miten iPadillä organisoidaan dokumentteja niin, että samaan aiheeseen liittyvät dokumentit on samassa kansiossa riippumatta dokumentin tallennusmuodosta? Miten esimerkiksi netistä imuroidaan pdf iPadiin? Mitä appsia käytätte? FileAppsillä voi tehdä kansioita ja tallentaa niihin dokumentteja. Mutta miten pirussa vaikkapa pdf imuroidaan paikalliseksi kopioksi. Jokaiseen s**tanan sosiaaliseen mediaan niitä voi kyllä jakaa, mutta valikosta ei löydy valintaa, jolla paikallinen kopio tallennetaan. Olis ehkä pitänyt hankkia Windows tabletti. On niin rajoittunut tämä iPad. Air 2 4G 64 Gb kyseessä.

9

181

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsafdsa

Kömpelöä se on Androidillakin. Pitäisi olla PC

• Peedeeähvää

Selaimella, esimerkiksi Dolphinilla olen imuroinut ohjekirjoja pdf muodossa, sitten yleensä tallennan vaikkapa suoraan drop boxiin ja avaan ne sieltä.
      Aito windows toimii aidon eindowsin tavoin, jos sellaista haluaa niin silloin sellainen pitää hankkia.
      ipad ja android on mobiililaitteita mutta ei ole mitenkään rajoittuneita.

• pienivirheviestissäsi

Ipad on rajoitettu, Android ei.

• Peedeeähvää
        pienivirheviestissäsi kirjoitti:

Ipad on rajoitettu, Android ei.

Android on rajoitetumpi kuin ios.
        Kaikki mainoksettomat ohjelmatkin maksaa androidissa toisin kuin applen laitteissa ja androidiin ei saa niin laadukkaita sovelluksia.
        Taas Kannymies puhuu aiheen ohi.

• trolliraukkanen
        Peedeeähvää kirjoitti:

Android on rajoitetumpi kuin ios.
        Kaikki mainoksettomat ohjelmatkin maksaa androidissa toisin kuin applen laitteissa ja androidiin ei saa niin laadukkaita sovelluksia.
        Taas Kannymies puhuu aiheen ohi.

Nyt olikin kyse tableteista eikä kännyköistä:D Sinä se aiheen ohi puhut:D:D

• Peedeeähvää
        trolliraukkanen kirjoitti:

Nyt olikin kyse tableteista eikä kännyköistä:D Sinä se aiheen ohi puhut:D:D

Hei trolli raukkanen alias Kannyman, katsos kun me ollaan tablettipalstalla ja minä juuri puhuin tableteista.

• tästäkyse
        Peedeeähvää kirjoitti:

Hei trolli raukkanen alias Kannyman, katsos kun me ollaan tablettipalstalla ja minä juuri puhuin tableteista.

Nyt olikin kyse tableteista eikä kännyköistä:D Sinä se aiheen ohi puhut:D:D:D

• Kannumies_
        tästäkyse kirjoitti:

Nyt olikin kyse tableteista eikä kännyköistä:D Sinä se aiheen ohi puhut:D:D:D

Jätä Vapunen nuo hymynaamat jo pois, ne on teinihommia.

• 1stMacFinn

No, minä olen tehnyt aina niin, että ihan selaimella avaan sen pdf-tiedoston. Seuraavaksi painan siitä laatikosta, josta nousee nuoli ylös. Näin saat valinnat minne pdf siirretään. Minä käytän iBooksia. Se löytyy listalta oletuksena.
      Ei se ole vaikeaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7593
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4027
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3576
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      2983
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2702
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2542
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2474
    8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2471
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2409
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      25
      2215
    Aihe