Bodomista uusi elokuva

nykypäivässä

"Elokuva sijoittuu nykyaikaan. Neljä nuorta ystävystä lähtee Bodomjärvelle selvittämään tositapahtumiin perustuvaa 1960-luvun traagista murhatapausta.

– Bodomin myytti elää edelleen. On epäoikeudenmukaista, että tekijää ei ole saatu kiinni, Mustonen kertoo."
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1440381280123.html

Toivottavasti on realistinen ja näyttävät miten Nisse murhasi kaverinsa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puliukkeli

      Kerroppa onko syynä todisteita, vaan syytätkö vaan koska jäi munaa saamatta, vanha kuivapillu.

    • syyllisyydentaakka

      Samaa mieltä. Toivottavasti pysyvät totuudessa , siinä minkä vasta vuosikymmeniä myöhemmin Åke L paljasti. Oli viinaksia mukana ( kortsuja) ja tietysti sillä mielellä retkelel, kuinka nyt yleensä luontoon lähdetään tyttöjen kans
      Mustasukkaisuus on pahasta ja tulee pahaa jälkeä.
      Bodom jutun oikeudenkäynti avasi paljon. Monta aikalaista on kuollut, joilla olisi ollut tietoa. Syyllisyyden taakka pysyy.

      • Baritoni-Marjatta

        Mulla oli valokuviakin porukoista. Poliisi ei vaan halunnut tulla hakemaan niitä kellarivarastosta, ihme kumma. Otin kuvan kun ne tuli käymään meidän leirissä.

        Ihan totta.

        Miksei se poliisi tullut etsimään niitä kuvia....


    • Puliukkeli

      Kuivapilluilla on menkät myöhässä ja munan puute hehheh.

      • menkatkosyynä

        Ei saanut Nisse menkkojen takia ja sekös pisti vihaksi, kaikkea se pirun viina teettää, silmissä vaan pyöri.


      • Puliukkeli
        menkatkosyynä kirjoitti:

        Ei saanut Nisse menkkojen takia ja sekös pisti vihaksi, kaikkea se pirun viina teettää, silmissä vaan pyöri.

        Kerropa kuivapillu todisteita Nisseä vastaan, olitko paikalla esim.? Petetty nainen on oikea kuviapillu, hehheh.


      • mutsison

        Kävikö bodomissaki aineetonhuppari tekemässä temput? Mustasukkaisuus on kovaa valuuttaa.


    • jÄNNITYsNÄYTELMÄ

      VLDVD-632 DVD-levy 2860T1247839
      Ulvilan MURHAMYSTEERI

      • missä_uotinreko

        Minä haluisin nähä Uotin ja kumppaneiden tekemän rekon. Olisi jotain järkeä touhussa.


      • saatasijotakinjärkeä

        Minä taas haluasin nähä Uotin ja kumpp..tekemän faktadokumentin aiheesta hätäpuhelu/ ulvilan murhamysteeri. Heille samanlainen tuki kuin fiktiodokkarillekkin annettiin.


    • Sekakakäyttömode

      Toivottavasti siitä tehdään ns. nykyaikainen RRakkauselokuva, pääosissa Vajacin Moderaattori Runar eli Matlockb ja sitten kaikkien kiva kaveri Hessu 52.

      Tässä matlockb muistelee Minfossa itse heidän iiihanaa päiväänsä Bodomilla, sääli kun on tullut pojulle ujo olo ja on poistattnut lemmenlurituksensa Minfossa, mutta tässä se on:

      Re: Kehumisketju
      Kirjoittaja matlockb päivämäärä Su Maalis 25, 2012 9:12 pm
      Tuli mieleen vielä kehua ja kiittää Hessu52:ta kun sain hänen ja todistaja Olavi Kivilahden kanssa syksyllä käydä Bodomin murhaniemessä. Yksi elämäni ikimuistoisimpia ja mielenkiintoisimpia hetkiä. Siitä kiitokset ja kehut nimimerkki Hessu52:lle.
      matlockb
      Sherlock Holmes

      Viestit: 3684
      Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

      • voipoijatkunolishauskaa

        toivottavasti nähdään kliimaksi aiheesta kiimaiset annelistit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe