En tiedä voiko kysyä tällästä täällä. Olen 14v, poika ja mulla ei ole vielä murrosikä alkanu. Oltiin tänään kavereitten kanssa koulun jälkeen Hietsun rannassa uimassa. Kavereilla oli uikkarit ja mulla ei ollut. Kaverit sano että, mä oon ihan pikkupojan näköinen että, voin uida boksereilla, mulla oli tollaset tiukat siniset kuviolliset bokserit. Vähän niin kuin uikkarit, ne oli black horset. Siellä oli muitakin poikia ja tyttöjä ja ne kyllä vähän katteli mua. Niin että, onko noloo jos 14v. ui alushousuilla.
Vastaukset 11
- Juu123492351
Eipä tuo ole sen kummempaa, kannattas vaihtaa nuo bokserit uinnin jälkeen uusiin, koska näyttää tyhmältä esim. farkkujen läpi märkä läntti perseessä :D
- ciweys.poliisi
Kuminauhat niihin lahkeitten suihin tai sit tarpeeks pitkät stayupit, että yltää niihin lahkeisiin asti!
- ffggjjkl
Olin 13v ja oltiin uimarannalla ja muilla oli uikkarit mukana, mulla ei. Olin pienikokoinen 160 cm eikä karvatkaan vielä kasvaneet, niin menin alasti uimaan. Kylhän jotkut katto vähän pitkään, mut eipähän tarvinnu kastella kalsareita.
- freeballerboy
Oliks uinnin jälkeen märät bokserit housujen alla vai veditkö ilman?
On. Ainakin mulle olis, riippuu vähän jos näyttää iha 100% boksereilta.
- alkkarit160
Joo kiitti kommenteista, onneksi niissä boksereissa oli tiukat lahkeet pysyi pippeli hyvin siinä etumuksessa. Tai oli siinä pieni kohoutuma, pili 5cm. En tietenkään laittanut märkiä boksereita farkkujen sisään, vaan pippeli oli paljaana farkuissa. Mutta mökillä kyllä uin alasti koska ei ole vielä karvoja. Mutta en uimarannalla kehtaa ilman housuja. Ja onneksi nää mun bokserit oli kuviolliset niin moni varmaan luuli et ne oli uikkarit. Mut myönnän et oli vähä noloo kun toisilla oli uikkarit ja mulla alushousut.
- 01oon
No ei oo noloo olin tässä viikko sitte rannalla ja siellä joku 20-30v mies ui boksereissa :)
- pikkupilit
Miksi kastella alushousut, kun voiuida alasti. Oltiin eilen illalla yhellä lammella uimassa. Mä ja mun kaksi kaveria ollaan vielä 12v. joten pippeli on pieni ja sitten meillä ei kenelläkään vielä ole karvoja. Sitten toi Jere on 13v, ja se ei heti kehannu riisua boksereita koska sillä oli jo kasvanu ihan vähän jo karvoja. Ja sen pippeli oli kasvanu tosi paljon. Jere piti alussa kättä siinä karvojen kohdalla sillä oli samanlaiset punaset bokserit kuin mulla. Onneksi siellä lammella ei ollut muita uimassa kuin kolme pikku tyttöä, no ne tietenkin nauro kun me oltiin alasti. Mutta oli ihan kivaa olla alasti kavereitten kanssa. Ja bokserit pysyi kuivana, vaikka kyllä ne vähän kastui kun laittoi ne märälle iholle.
- kukauskoo
Niin varmasti. Ja tämän jutun kirjoittaja on 60v pervo pappa. Hyi helevetti...
- 15vee
Ei siinä ole mitään noloa jos 13-14 kundi ui boksereilla, mä uin kaverin kanssa usein boksereilla.
- Anonyymi
Ei ollut noloa,päin vastoin. ,seksikästä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591541- 261174
- 841034
- 42847
- 65816
- 92784
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.14737Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19715Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131715- 115676
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �143610- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19546
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t73537- 43536
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17477