Best western plaza

Sodor

Olemme lähdössä vaimon kanssa 1.9.2015 rodokselle best western plaza hotelliin ja ottaisin mieluusti kokemuksia vastaan kyseisestä hotellista? Jos hyviä ruokapaikkoja niin niistä myös kiitos!

5

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinkkelis

      Moikk. Asuin kyseisessä hotellissa 2vk 2014. Elokuussa. Hotelli on tosi hyvällä paikalla, kävelymatkan päästä löytyy vanhakaupunki, satama ja tosi hyviä ruokapaikkoja. Hotelli oli tosi hyvä, aamupala erittäin monipuolinen, kokki valmisti omeletteja toiveesi mukaan, allas oli aika pieni, mutta eihän sielä kannata oleskella kun on hyvät rannat, altaalta sai allaspyyhkeet. Aulabaari oli rauhallinen jokailta. Huoneeni sijaisti ylimmässä kerroksessa, sielä oli 2x120cm sängyt, hyvä ilmastointi sekä suihku oli myös tosi siisti ja mieluisa. Wifi pelasi hyvin huoneissa. Kannattaa kysellä ravintolavinkkejä aulabaarissa työskentelevältä baarimikolta, yksi ehdoton suosikkini on Tamam, seon tällähetkellä kuumin ravintola paikallisten keskuudessa, ruoka on todella hyvää, (sijaitsee uudessa kaupungissa turistimassojen perällä) pöytävaraus kannattaa tehdä ellei halua jonottaa oven edessä tuntia. Toinen suosikkini on Thomaksen ravintola lähellä baarikatua, sen moni suomalainen tietääkin, se mikä paikasta tekee oman suosikin onse että ruoat tosiaan maistuu aidolta kreikkalaiselta ruualta ja ne on alusta pitäen valmistettu paikanpäällä. Hyvä hinta-laatusuhde. Itse palasin juuri rodokselta viikko sitten, otin riskin ja ostin pelkät lennot, yövyin oikein mukavassa pikku b&b majatalossa vanhassa kaupungissa.

      • Sodor

        Kiitos paljon kattavasta vastauksestasi!!!


    • Vastaajaja

      Just tänään tulin Rodokselta ja olin kyseisessä hotellissa! Oli kyl sopivalla sijainnilla kyseinen hotelli, lähellä oli baarikatu, ranta ja shoppailupaikat. Karttaakaan ei ensimmäisten päivien jälkeen tarvinnut käyttää koska tosiaan kaikki lähellä ja helpot reitit (kannattaa kuitenkin kysyä hotellilta se kartta) . Hotellin lähellä on kyl tosi hyvii ravintoloita, ja jos jaksaa kävellä ja kierrellä niin aina löytyy kivoja paikkoja! Mukavaa matkaa teille. :)

      • Äskeinen

        Ja tosiaan unohtui vielä että olin tyytyväinen hotelliin vaikka allas olikin pieni mutta ei se haitannut. Aamupalalla vohvelit oli hyviä, mutta mehut sen sijaan... No vedellä ja kahvillakin pärjäsi. Huoneeni oli muuten hyvä, mutta vähän liian rajusti vetäisin suihkuverhoa ja se rämähti alas. Että olkaa varovaisia suihkuverhojen kanssa :D


      • Sodor

        Kiitoksia kuulostaa hyvältä! Niin ja pitääpä olla varovainen suihkussa ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe