Antti Jurvansuu

Oulu80

Oulun seudulla asuva asianajaja on saanut seksuaalirikossyytteitä.

Syyttäjä on nostanut asianajaja Antti Jurvansuuta vastaan syytteet lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Kalevan tietojen mukaan häntä syytetään teini-ikäiseen tyttöön kohdistuneista hyväksikäytöistä Oulussa.

Syytteitä on tarkoitus käsitellä tällä viikolla torstaina ja perjantaina Oulun käräjäoikeudessa.

Antti Jurvansuu ei halua kommentoida syytteitään Kalevalle.

Onkohan tällä kaverilla vielä oikeuksia toimia asianajajana? Onko kellään tietoa?

14

9929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tgdfxre

      Miksi ei olisi?

    • palijasjalakanen

      en oo yllättynyt, eikä varmaan moni muukaan oululainen. pitkään täällä on huhuttu, ettei kaikki juristin "hommat" kestäis päivänvaloa. Mielenkiintoista nähdä miten luikertelee tästä(kin) kuiville

    • oululainen84

      Niinpä...tuossa kuulin luotettavalta taholta että antilla olisi ollut useampi pikku-tyttö kehissä..

      • Vslinta

        Omistaa kuntosalin Figure eli itse ainakin äänestäisin lompakolla ja vaihtaisin salia. Älä käytä Figurea.


    • taikkumatkaaja

      Antti on thaikuissa lomalla

    • naurettavaaaa

      Ehtoollisella pääsi 6600 sakkoja ja saman verran oikeudenkäyntikuluja about.

    • asianajajako

      Käsittämätöntä miten pienellä tuomiolla pääsee tuollaisesta/tuollaisista teoista, häkkiä ehdottomana min.3v.

      • SaunantaakseHuutelijat

        Just. Nusautti ku täytti 16, kosketteli ku oli kuukautta vaille. Millä perustelet 3v ehdotonta ? Mentiin kuitenkin suomi rajojen tuntumassa. Ruotsissa ja Tanskassa suojaraja 15


    • anaduratesto

      antti lohduttautuu bangkokissa panemalla 10v tyttöjä, case closed, seuraava juttu..

    • testotko

      Antti anakondalta taisi mennä toimilupa AA, mutta ei varmaan rahasta ole puutetta, sen verran pätykkää jemmassa mutta härskiä hässiä 35v nuorempaa neitokaista.

      • ViilaustaFaktoihin

        Nii tuomiohetkellä 49v, tekohetkellä n. 45v , oisko laskuopissasi tai ymmärtämisessäsi parantamisen varaa?


    • hyväksikäyttökeskus

      antti ei todellakaan ole enää rahoissaan,eikä menestyvä saliyrittäjä.sali on viitä vaille konkassa.ehkä 200 asiakasta pyörii täysin nollilla.kaverin luottotiedot on menneet ja velkaa suut ja silmät täynnä.lapsen paneminen sulki pankin lainahanat ja ajoi kaverin tilit tyhjäksi.tuosta suosta ei enää nousta.ulosottomies kolkuttaa ovella.salilla haisee konkurssi ja kotona hometalo.tais olla maailman kallein hyväksikäyttö…no saa kyllä mitä ansaitsee.

    • Anonyymi

      Olen täysin yllättyi koko asiasta.olen kilpailu Anttin kanssa samoissa kisoissa ja treenanut samalla salilla Oulussa kuntosali 38, on huhuttu että Antti olisi kuollut?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe