smoothie kone vai tehosekoitin

kysyjä12

kumpi kanttii ostaa ja mikä merkin tuote on hyvä jonka saa prismasta tai sittarista tai jostain kaupasta

olisko tää hyvä http://www.rusta.com/se/blender-p90951446.aspx
sen voi ostaa ruottista rusta kaupasta haaparannalla on ainakin rusta kauppa se olis näppärän pieni kone

ttps://www.prisma.fi/fi/prisma/melissa-16180086-smoothie-tehosekoitin?cm_sp=alakategoriasivu-_-frosmoDynaaminen-_-Pika-jatehosekoittimet

https://www.prisma.fi/fi/prisma/obh-nordica-6620-smoothie-twister-black-tehosekoitin#arviot
tuossa muutama kone jotka saa ostettua prismasta onko nuista joku hyvä olen harkinnu ostavani jonku koneen jolla tehä juomia marjoista ja hedelmistä tai mistä ikinä niitä voikaan tekä vai kantisko ostaa sellanen monitoimi kone jossa olin semmonen kannu johon tehä esim Smoothieta millanen kone kanttii ostaa onko kokemuksia

7

2677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuningaskuluttajassa oli sporttiblenderit testissä, voit katsoa tästä: http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/01/15/testissa-mukaanotettavat-sporttiblenderit-levea-pullo-paihitti
      Näin ohjelman kun se tuli tv:stä (enkä viitsi katsoa sitä toistamiseen) mutta muistelen, että minusta nuo blenderit tuntui vähän leluilta.
      Tehosekoittimet on testattu aiemmin http://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/04/07/tehosekoitintestissa-tasainen-karki , joten niissä on voinut mallit muuttua. Itse ostaisin tehosekottimen (tai oikeastaan meillä on ollut jo vuosia) - se ei vie paljoa pöytätilaa, joten on aina siinä käyttövalmiina. Tai jos sinulla on tilaa niin voithan miettiä monitoimilaitetta (ota vain huomioon, että jos sen kätkee kaappiin, niin sitä ei niin herkästi tule käytettyä).

    • hilavitkuttimetvähiin

      Jos ei halua pöydälle tai kaappeihin lisää rojuja, niin sauvasekoitin on sopiva - menee pieneen tilaan, helppo puhdistaa ja kätevä käyttää. Sillä saa tehtyä niin smoothiet kuin keitot vaikka perunamuussin tekoon en sitä käyttäisi - tulee vain liisteriä, käsin muussaten ja sekoittaen saa parempaa, tasaisempaa ja kuohkeampaa muussia.

    • tehosekoittaja1969

      Tehosekoitin ilman muuta. Mutta kunnollinen 3 hp esim Omegan 630 tai JTC.

      • stadinlapsi

        samaa mieltä. ei kannata ostaa noita prisman pikkuvehkeitä. mulla ssj:ltä jtc. edullin ja todella tehokas tehosekoitin. perhe diggaa laitteesta ihan älyttömästi ja kovassa käytössä on.


    • Vainsuomesta

      Tehosekoitin on ehkä monipuolisempi. Tilasin meille ssj.fi firmasta, kun on suomalainen ja takuu googlettamisella toimii erinomaisesti.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe