Nokipoikaa

Pieni nokipoika vaan
Uuninpiippuun katoaa.
Yhä ylös yrittää,
Katolle hän kiipeää.

Ympärilleen katselee,
Auringonkin arvelee
Voivan sieltä saavuttaa,
Siksi huutaa: "Hei hurraa!

Oli kaunis syyskesän aamu. Olin istumassa aamukahvillani vanhemmiltani aikanaan perityn omakotitalon pihassa. Omenapuut pursuivat täytenään omenia. Aurinko lämmitti kivasti vielä, vaikka yöllä lämpötila oli laskenut muutamaan lämpöasteeseen. Pääskyset ovat jo lähteneet muuttomatkalleen viikkoja sitten. Ilma väreili heikossa tuulenhengessä. Istuin tyytyväisenä ja luin aamun paikallislehteä. Taloni kohdalle pysähtyi pikkupaku. Autosta nousi mustaan työasuun pukeutunut mies ja hän suuntasi suoraan postilaatikolleni. Hän huomasi minut ja toi värillisen lapun ja sanoo sen olevan nuohousilmoituksen. Viikon päästä hän lupasi tulla nuohoamaan minun tulisijani. Näen, että mies oli minulle ennestään tuntematon, sillä olin tullut tutuiksi kaikkien piirin nuohoojien kanssa. Mies esitteli itsensä Lariksi. Tunnistan puheenparresta miehen olevan pohjoisen miehiä jo puheeseen lisätystä h kirjaimesta. Lari oli oikein todellinen komistus, sillä nuohoojan suikan alta pilkotti jokunen kihara suortuva. Viikset miehen nenän alla muhkeat siistiksi trimmattu ja juuriajettu kevyt parransänki loisti vielä puhtailta kasvoiltaan vielä sinertävän mustana. Mies on mustassa työpuvussaan kuin eräs Tom of Finlandin komistuksista. En osaa kuvailla pohjoisen miehen murretta, mutta minusta se on aina niin hienoa kuunneltavaa.
- Onpahan sulla paljon omenaa. Oon tuolta pohjoisesta ja sillä ei omenia kasva, virkkoo mies. Onko sulla näille käyttöö? Mulla olis paikka joka ottais vastaan omenia. Ne on mettästäjiä, jokka viä ne riistan ruokintaan. Asun muuten niitten metsästysmajalla talonmiehenä. Voisin kysyä mettästäjiltä.
- Kyyllä niitä on jo aivan liikaa, sanoin. Hyvä vaan, että pääsen niistä eroon.
- No nyt en kerkiä kun pitää mennä nuohoushommiin. Mulla ei ole kuljetusta, jos sää voistit heittää ne peräkärryllä. Tämä auto on firman auto ja itse liikun ainostaan pyörällä.
- No minulla on peräkärry ja sillä voimme viedä ne pois.
- Kiva juttu. Mie tuun sitten sunnuntaina yhdeksän aikaan.
Minun mieleni virkistyi kun näin heti aamusta komistuksen. Jotenkin miehen tapaaminen antoi penikselleni merkin valuttaa kiimalimaa, vaikka en sitä ensiksi edes huomannut. Menin töihin iltavuoroon, mutta Lari vaan jäi koko päiväksi mieleeni pyörimään. Seuraavana yönä näin ihmeellistä unta ja aamulla herätessäni oli Lari heti mielessäni ja kullini oli kivikova. Piti välittömästi runkata.
Seuraavan päivänä olin niin ajatuksissani aamukahviani järjestäessä, että otin kahdet mukit mukaani. Ilma oli yhtä komea kuin eilenkin. Lari siellä olikin jo odottamassa minua ja totesi poikkeavansa ennen ensimmäistä nuohousta. Ihmisiä ei juuri pidä häiritä ennen klo 8 ja toisissa paikoissa on lupa mennä vasta klo 10.

6

607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olin siis vaistomaisesti kattanut kahvin myös Larille. Nyt taas sain ihailla komeaa pohjoisen miestä. Katselin miten miehen komeat viikset taipuivat kahvimukin reunoille ja kastuivat hiukan kahviin. Kielellään hän lipasi viiksensä kahvintipoista.
      - Tulin tänne etelään töihin kun en voinut tehdä töitä kotipuolessani. Olen nuoresta lähtien ollut kaapista ulkona ja eräällä työkeikalla emäntä yllätti isännän ja minut. Kauhea älämölö siitä tuli ja sen jälkeen en kelvannut niiden piippuja rassaan. Tällä ei kukaan välitä mikä ja millainen nuohooja työt tekee. Ainoastaan raha ja työnlaatu ratkaisee. Ei edes mettästäjätkään välitä kulloinen tyyppi pitää paikoista huolta. Ihan kiva on asustella tuolla metsästysmajalla. Saa olla omissa oloissaan ja kalastella läheisestä järvestä.
      - Sinä oot kanssa kalamiehiä, koska sulla on verkkoja tuolla roikkumassa. Minä ihmettelin Larin tarkkanäköisyyttä ja suorapuheisuutta. Oli mies varmasti tarkka huomaamaan homouteni. Mies kertoi nähneensä enneunen, että tapaa vieraan omenapuiden alla.
      No huh huh! Kaikki olikin tapahtunut niin nopeasti, että minulla ei kai muuta mahdollisuutta ollut kuin ystävystyä nokipojan kanssa. Kahvin juotuaan ja tämän ripityksen jälkeen mies lähtikin suunnistamaan kohden autoaan. Nähdään!
      Seuraava päivä, uusi aamu ja sama mies tuli kahviseurakseni. Joka aamu sama juttu, paitsi lauantaina sitten Lari tulikin jo minulle vieraaksi heti keskipäivällä ennen iltavuorooni lähtöä. Olin antanut Larille taloni avaimen ja heti töiden jälkeen olikin sauna kylpykunnossa, saunajuomat ja makkarat saunan pukuhuoneessa odottamassa.
      Mies oli pikkuhousuillaan minua vastassa. Komea pullotus oli valmiina housujen etumuksessa. Tarkasti katsoessani peniksensä pyrki jo ulos pikkuhousujen kätköstä. Komea karvainen rinta ja navan kautta muniin kulkeva kaunis karvoitus tekivät miehestä himottavan näköisen. Heitin heti kaikki vaatteeni pois ja kullini olikin valmiina täydessä seisokissa. Riisuin Larilta pikkuhousut pois ja samoin hänenkin sinivärinen suonikas kullinsa jökötti kivikovana ja komistaen miestä vieläkin kiihottavamman näköiseksi. Yhdessä suutelimme ja minä nuolin miehen leukaa ja niskaa. Aina siitä pikkuhiljaa etäännyin kohden rintakarvoitusta ja nännejä. Siitä vielä alemmaksi napaan ja kullin yläpuolen häpykarvoituksen. Miehen kaksi kivestä otin käsiini ja tutkin niitä huolellisesti. Olipa miehellä komeat munat ja penis. Rullasin miehen kullista esinahkan lopullisesti ylös tiukan herkkumutterin taakse. Aloin kielelläni suutelemaan terskan päätä. Vielä imut ja hiukan heppiä vatkaamalla lähti nuohoojamestariltamme spermat liikkeelle. Paljon tavaraa tuli voimakkaalla syöksyllä kohden kasvojani. Lari huokaisi äänekkäästi ja alkoi välittömästi suutelemaan minun spermaisia kasvojani. Larin sperman Iiukastamilla kasvoillamme sitten suutelimme intohimoisesti. Miehen viikset olivat täydellisesti suussani ja imeä lutkutin niitä intohimoisesti.
      Aloin hieromaan miehen pyllylihaksia ja kaivauduin sormillani miehen takapuoleen ja aloin avaamaan peppureikää. Meidän kummankin kiima oli jo hupussaan. Tunsin meidän kahden ystävyksen välisen kiihkon paljon syvällisemmäksi kuin pelkkien pubipanojen kanssa.
      Ei aikaakaan kun penikseni olikin jo tiukasti tulpattuna Larissa ja kevyesti aloin edestakaisen rynkytyksen. Katselin miehen kasvoja miten sen ilmeet muuttuivat tuskan ja tyytyväisyyden välillä. Mies vaikutti tyydyttyneeltä ja komealta. Valkoiset hampaat loistivat kauniisti miehen komeiden viiksien takaa ja samalla miehen kasvot ilmensivät todellista mielihyvää ja rakkautta.

    • Nokipojan työn tuloksia en edes ollut vielä nähnyt, koska hän tulee töihin meille vasta alkavalla viikolla, mutta hyvä rassattava mies hän kuitenkin oli. Ruiskaisin spermani mieheen ja pidin puolijäykkää kulliani tulppana peppureiän suulla, jotta mies saisi nautiskella tuotteistani pidempään. Samalla hiukan taikauskoisena ajattelin, että pohjoisen mies tarvitsee etelän miehen spermaa ihan suhteen lujittamista silmälläpitäen.
      Nuohoojamestari olikin hyvä nuohooja ja hyvä nuohottava. Omenat tuli vietyä metsästäjille ja paljon vietimme aikaa miehen asunnolla. Talvella kävimme verkoilla ja kesällä ongella. Kesäisenä aamuna mies heräsi viereltäni kalaretkillämme. Yhdessä nauroimme ja jutustelimme kaikkea kivaa. Hyväilimme toisiamme ja silloin tällöin annoimme lemmiskelylle tilaisuuden.

    • Kirjekaverin tarpeessa olisin. Jos haluat kirjoittaa tällaiselle unelmoitsijalle
      juusokarhu ät suomi24.fi

    • Lukeekohan näitä tarinoita kekään?

    • Ihanhyvätarina

      Kyllä tuli luettua!
      Vähän parantamisen varaa on tarinan kirjottamisessa.

    • hämä-hämä-häkki

      Kyllä näitä luetaan, mutta ei oteta aina kantaa, jos ei jokin juttu erityisesti kiinnosta. Hyvää kerrontaahan tuo oli. Saisi jaottelun tehdä selvemmäksi, niin olisi helpompi lukea pitkä tarina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe