kesällä shortsit

Jose17ww

Kuinka moni teistä käyttää shortsien alla esim. boxereit? Kun mä oon nyt parin viikon ajan menny ilman. Mun mielestä on paljo siistimpää mennä vaan shortseissa. Eikä oo niin kuumakaan. Onko teidän mielestä ok vai onko se outoo?

10

424

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biomaarit

      Jos kukaa ei kattele housujes alle ni kaise sit o ok

    • freeballerboy

      On ok. Eihän siin mitään väärää oo. Päin vastoin tuntuu vaan vapaalta ja rennommalta ilman. Mä en ikinä käytä boksereita tai siis mitään alkkareita. Tosin en kyl käytä shortseja vaan lähes aina farkut vaikka ois hellettä. Talvella kans kommandona. Tosiaan eihän kukaan housujen alle kattele :)

    • freeballerboy

      @Jose17ww Mites sit syksyllä? Käytätkö farkkuja tai jotain muita housuja ilman boksereita vai ootsä pelkästään kesällä kommandona? Mä en käytä alkkareita edes talvella eli siis ympäri vuoden niin ettei mitään alla eikä oo mulle ongelma.

    • jose17ww

      Kyllä mä talvella käytän, kuten kesälläkin yleensä. Mut mä vaan meinasin, et onks se törkeetä ku en käytä, varsinki jos joku kattelee tai huomaa. Mul on onneksi sisähousut mun kaikissa shortseissa.

      • freeballerboy

        Ei oo mitenkään törkeetä. Miks ois? Jos joku huomaa tai kattelee niin se on sen ongelma. Tietty jos shortsit on ohuet ja löysät niin helpommin erottuu sama ku jotku kollarit. Farkuista ei erotu, kantsii testaa :)


      • xlolleroinen

        sisähousut shortseissa? :D

        JOS olis shortsit joissa sisähousut niin tuskin käyttäisin kaksia "alkkareita" ... ajatus sisähousuista tuo mieleen jotkut lasten lyhyet shortsit :D

        pese ainakin sit päivittäin.. hyi!


    • bokserit

      Tottakai bokserit shortsien alla, mulla aina tiukat bokserit ei pippeli ainakaan pullota niin selvästi.

      • jose17ww

        Tota mä just ajattelin.Ilman,ni se pullottaa ja se on kyllä noloo välillä.


      • freeballerboy
        jose17ww kirjoitti:

        Tota mä just ajattelin.Ilman,ni se pullottaa ja se on kyllä noloo välillä.

        Testaa farkkushortsien tai farkkujen kans ilman varsinki jos on vähän tiukemmat niin ei pullotus erotu niin helposti!


    • Temppuilija

      Käytä vaan jatkossakin shortseja ilman boxereita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe