kesällä shortsit

Jose17ww

Kuinka moni teistä käyttää shortsien alla esim. boxereit? Kun mä oon nyt parin viikon ajan menny ilman. Mun mielestä on paljo siistimpää mennä vaan shortseissa. Eikä oo niin kuumakaan. Onko teidän mielestä ok vai onko se outoo?

10

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Biomaarit

Jos kukaa ei kattele housujes alle ni kaise sit o ok

• freeballerboy

On ok. Eihän siin mitään väärää oo. Päin vastoin tuntuu vaan vapaalta ja rennommalta ilman. Mä en ikinä käytä boksereita tai siis mitään alkkareita. Tosin en kyl käytä shortseja vaan lähes aina farkut vaikka ois hellettä. Talvella kans kommandona. Tosiaan eihän kukaan housujen alle kattele :)

• freeballerboy

@Jose17ww Mites sit syksyllä? Käytätkö farkkuja tai jotain muita housuja ilman boksereita vai ootsä pelkästään kesällä kommandona? Mä en käytä alkkareita edes talvella eli siis ympäri vuoden niin ettei mitään alla eikä oo mulle ongelma.

• jose17ww

Kyllä mä talvella käytän, kuten kesälläkin yleensä. Mut mä vaan meinasin, et onks se törkeetä ku en käytä, varsinki jos joku kattelee tai huomaa. Mul on onneksi sisähousut mun kaikissa shortseissa.

• freeballerboy

Ei oo mitenkään törkeetä. Miks ois? Jos joku huomaa tai kattelee niin se on sen ongelma. Tietty jos shortsit on ohuet ja löysät niin helpommin erottuu sama ku jotku kollarit. Farkuista ei erotu, kantsii testaa :)

• xlolleroinen

sisähousut shortseissa? :D

JOS olis shortsit joissa sisähousut niin tuskin käyttäisin kaksia "alkkareita" ... ajatus sisähousuista tuo mieleen jotkut lasten lyhyet shortsit :D

pese ainakin sit päivittäin.. hyi!

• bokserit

Tottakai bokserit shortsien alla, mulla aina tiukat bokserit ei pippeli ainakaan pullota niin selvästi.

• jose17ww

Tota mä just ajattelin.Ilman,ni se pullottaa ja se on kyllä noloo välillä.

• freeballerboy
        jose17ww kirjoitti:

Tota mä just ajattelin.Ilman,ni se pullottaa ja se on kyllä noloo välillä.

Testaa farkkushortsien tai farkkujen kans ilman varsinki jos on vähän tiukemmat niin ei pullotus erotu niin helposti!

• Temppuilija

Käytä vaan jatkossakin shortseja ilman boxereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      59
      1164
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      840
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      785
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      624
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      603
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      532
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      33
      527
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      36
      524
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      503
    10. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      501
    Aihe