http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9661887
mikä ihme halu joillakin on kuvata yhkityiskohtia sen sijaan kun ostajat haluisisvat laajoja näkymiä huoneisiin. no keittiöstä ja olohuoneesta oli ei muista.
asuntoesittelyn kuvat
3
174
Vastaukset
- Niiloo
Hyvät kuvat näyttivät olevan. Ammattilaisen ottamia. Sai hyvän käsityksen myytävästä kohteesta.
Ovat niin pieniä huoneita, ettei niistä saa kauempaa kuvaa :-D
- kuvatjuu
Huomaa että ammattilaisen ottamat kuvat ja suunnattu pariskunnan molemmille osapuolille. Pitää muistaa että perheasuntoa ostaa yleensä kaksi henkilöä eli mies ja vaimo. Miehet katsoo kokonaisuutta ja naisiin puree yksityskohdat.
Pari vuotta sitten etsimme ok-taloa ja kun minä olin ostamassa toimivaa kokonaisuutta hyvällä pohjaratkaisulla, kuivaa ja ehjää talorakennetta missä huollot tehty asianmukaisesti myös talotekniikalle niin vaimo selkeästi oli ostamassa keittiö ja vaatekaapistojaa, vessojen ja kylpyhuoneen kaakeleita ja muuta sisustusta tapetteja myöten. Heh, tästä seurasikin hieman kinastelua näyttöjen yhteydessä. Talo johon sittemmin päädyttiin hän vastusti jo ensisilmäyksellä koska vääränväriset keittiökalusteet, rumat koristeelliset kaakelit joka puolella. Lista oli pitkä ja sen olisin toteuttanut niin ei muutama kymppitonni olisi riittänyt. Muuton jälkeen kun tutut kävi niin kauttaltaan ne kehui kohtia mistä vaimo ei pitänyt. Jossain vaiheessa tilasin sisustus suunnittelijan käymään. Olin lupautunut että se toteutetaan minkä hän ehdottaa. Hän kierteli puoli tuntia taloa ja sanoi ettei hän mitään muuta tekisi kuin vaihtaa jääkaapin,hellan ja pesukonen rosteriverioksi jossain vaiheessa sekä vaihtaa keittiökaapistojen vetimet ym. pientä. Huh, säästyi aimo tukku rahaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511