Tykkään koirista ja hevosista. Mutta miten niitä pystyy opettamaan? Tiedätkö sinä?
Kerro minulle! Minulla ei ole omaa koiraa. Onko sinulla? Koirarotuja on: " bitpull, Kultainen noutaja, labradorin noutaja, mäyräkoira, Suomen ajokoira, hirvikoira jne.
Hevosten kouluttaminen/koirien kouluttaminen
5
98
Vastaukset
- iceace
Mulla on koira, mutt se vaan hyppii vieraitten päälle! Se on riehakas ja jahtaa kissoja
- shoppaaja
Oikeesti?
Mulla on melkein saman tyyppinen eläin mutt se onkin - iceace
Mun isosisko tykkää älyttömäästi hevosista mut se ei osaa kouluttaa niitä
Eläinten koulutus on sen verran laaja aihe, että tuohon on vaikea vastata lyhyessä keskustelupalstaviestissä.
Hevonen on yleensä sen verran iso ja kallis eläin, että tietääkseni ne lähetetään yleensä ammattilaiselle koulutettavaksi, mutta en tiedä sen tarkemmin, kun en hevospiireissä pyöri.
Koulutuskeskusteluiden sävy myös vaihtelee sen mukaan, puhutaanko ongelmakäytöksen korjaamisen, tapakasvatuksen vai lajikoulutuksen näkökulmasta, ja mielipiteet eri koulutusmenetelmien tehokkuudesta ja etenkin eettisyydestä vaihtelevat rajusti.
Suosittelen kirjaston tietokirjaosaston lemmikkihyllyä. Sieltä löytyy kirjoja joka lähtöön.- pienivalkoinen
Käy katsomassa koulutusta, esim koirakerhot pitävät erilaisia kursseja melkein joka paikkakunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398