Tykkään koirista ja hevosista. Mutta miten niitä pystyy opettamaan? Tiedätkö sinä?
Kerro minulle! Minulla ei ole omaa koiraa. Onko sinulla? Koirarotuja on: " bitpull, Kultainen noutaja, labradorin noutaja, mäyräkoira, Suomen ajokoira, hirvikoira jne.
Hevosten kouluttaminen/koirien kouluttaminen
5
176
Vastaukset 5
- iceace
Mulla on koira, mutt se vaan hyppii vieraitten päälle! Se on riehakas ja jahtaa kissoja
- shoppaaja
Oikeesti?
Mulla on melkein saman tyyppinen eläin mutt se onkin - iceace
Mun isosisko tykkää älyttömäästi hevosista mut se ei osaa kouluttaa niitä
Eläinten koulutus on sen verran laaja aihe, että tuohon on vaikea vastata lyhyessä keskustelupalstaviestissä.
Hevonen on yleensä sen verran iso ja kallis eläin, että tietääkseni ne lähetetään yleensä ammattilaiselle koulutettavaksi, mutta en tiedä sen tarkemmin, kun en hevospiireissä pyöri.
Koulutuskeskusteluiden sävy myös vaihtelee sen mukaan, puhutaanko ongelmakäytöksen korjaamisen, tapakasvatuksen vai lajikoulutuksen näkökulmasta, ja mielipiteet eri koulutusmenetelmien tehokkuudesta ja etenkin eettisyydestä vaihtelevat rajusti.
Suosittelen kirjaston tietokirjaosaston lemmikkihyllyä. Sieltä löytyy kirjoja joka lähtöön.- pienivalkoinen
Käy katsomassa koulutusta, esim koirakerhot pitävät erilaisia kursseja melkein joka paikkakunnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407