Esinahka kiinni terskanpäässä APUA!

Pelottaa

HEI! Äskön kävin suihkussa ja avasin esinahkaa, esinahka on olly yllävvätän tiukka ja ihmetellyt miksi ei aukea. noh tutkiskelin siinä ja huomasin terskanpään olevan kiinni esinahkassa ns. poijulla. Alko pelottaa että joudunko johonkin leikkaukseen? Onko tähän kotikonsteja? 14v olen.

21

2079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terskan alapinnalla kuuluu olla ohut ihopoimu frenulum. Sitä ei pidä yrittää repiä irti tai muuten vahingoittaa. Jos esinahan alla muualla on joku ihonalainen kiinnike sitä voi irroittaa venyttelemällä. Ihovoiteen/rasvan käyttö venyttelyn aikana helpottaa venytystä ja poistaa kipua mitä venytyksen aikana voi olla.

      • Pelottaa

        Se on ihan tossa päässä melkeen. Ja tosi vaikee venyttää koska esihanka on tosi tiukka ni se ei mee terskan läpi lainkaan mut eilen ku menin suihkuu ni se jotenki veny yllättävän hyvin.


    • Lämmin suihku helpottaa myös ihon venymistä joten yritä rohkeasti saada esari aukeamaan ja venymään. Pikkuhiljaa se aukeaa ja luiskahtaa terskan taakse. Esari voi olla todella tiukka mutta on vain kaksi keinoa saada se liikkumaan: venyttely tai leikkaus. Kiinnikkeen irrotessa voi hiukan tuntuu kipua, se muistuttaa lähinnä nipistyksen tapaiselta ja voi tulla hiukan verta mutta älä pelkää sitä. Muista rentoutua ja kun esari on kokonaan takana pese terska ja esari huolellisesti puhtaaksi ja muista kuivata se kevyesti pyyhkeellä painellen.

      • pelottaa

        En halua kertoa vanhemmille asiasta. Nolottaa tosi paljon :(


      • Pelottaa

        Ja se venytys ei oikee onnistu kun se poiju kiinni


      • Pelottaa

        Äskön sain vedettyä esinahan ton terskan yli aika reilusti, mutta mun esinahka on tosi tiukka siitä ihan päästä, menee kyllä yli mutta sellanen 0.5cm leveä rinkula siin esinahan päässä on?


    • vanhemmille ei tartte kertoa ellei halua, se on sun yksityinen asia. Hyvä alku kuitenkin on kun aukeaa noin paljon. Pikkuhiljaa se esinahka alkaa venyä. Laita reilusti rasvaa peniksen päähän kun alat venyttää tai tee venytys lämpimässä suihkussa/kylvyssä. Alkuun voi venytellä niin että kipuraja tulee vastaan, pidä hetki siinä paikoillaan että kipu alkaa hellittää ja sitten venytä lisää toistaen tuo äskeinen neuvo.

      • pelottaa

        Kuinka pitkälle sen pitää venyä ja mistä johtuu, että mun terskanpää on sellanen. Se on tosi paksu ja siinä on verisuonia?


    • terska on jokaisella hukan erilainen, joillakin se on paksumpi kuin peniksen varsi, joillakin "suippo" kärkeä kohti. Joillakin taas "tatti". Terskassa voi näkyä verisuonia, mutta luulisin sun tilanteessa sen johtuvan siitä, että sulla tiukka esinahka, ne häviävät ainakin osittain pois kun esinahka löystyy. Esinahka pitäisi mennä kokonaan terskan taakse niin että terska ja sen reuna näkyvät selvästi.

      • Pelottaa

        Joo näkyy selvästi ja se menee terksan taakse jos terska siis on toi pippelin kärki :D


    • terska on se peniksen pää joka paljastuu esinahan alka. sen kuuluu tulla kokonaa esiin, myös sieltä terskan alapuolelta jossa on se ohut ihopoimu frenulum

      • Pelottaa

        Kuinka pitkä terska on suurinpiirtein


      • Pelottaa

        Okei sen saan kokonaan ulos.


      • Pelottaa kirjoitti:

        Kuinka pitkä terska on suurinpiirtein

        sen koko vaihtelee (usein muutaman sentin mittainen), mutta huomaat sen kun kelaat esinahkaa taakse niin paljon että esiin tulee selvä reunus jonka yli esinahan pitää siis mennä. kun peset terskaa, pese se kokonaan sekä myös sieltä reunuksen juuresta jonne eniten kertyy pahanhajuista vaalea töhnää eli smegmaa.


      • Pelottaa

        Tosin aika kivuliasta tuon esinahan kanssa


      • pelottaa

        Se ei mee ihan alas lepotilassa ainakaan koska tuo esinahan pää jää siihen eteen eikä munan pituus riitä vetämään enempää.


      • venyttäminen onnistuu paremmin kun penis kovana, mutta toki löysälläkin voi venyttää. Pientä kipua varmasti alkuun on, se johtuu juuri siitä tiukkuudesta, mutta kipu vähitellen helpottaa kun esari alkaa löystyä ja luistaa. Moni pelkää venyttää juuri tuon kivun vuoksi, mutta tärkeää olisi että pieneen kipuun asti pitäisi uskaltaa venyttää ja toistaa se uudelleen ja uudelleen.


      • pelottaa

        Joo. Muuta mitä jos se jää jumiin sinne alas?


      • älä turhaan pelkää sitä. Jos sen saa menemään alas kokonaan niin kyllä se menee takaisin terskan päälle myös. Muutamalla ekalla kerralla voi olla tiukkuutta mutta silloin voi venyttää (eli painaa) esaria kohti terskaa niin että se luiskahtaa terskan päälle. kyllä se siitä sitten alkaa paremmin luistamaan


    • Anonyymi

      Minulla esinahka ei auennut lainkaan penis oli kyllä napakasti erektiossa, jossain vaiheessa huomasin esinahan aukon suurentuneen, joitakinn aikoja eteenpäin esinahan aukko oli terskan puolessa välissä, koitin vetää sitä aukipäin tuntui siltä kuin se olisi liimautunut terskaan. Aikaamyöten esinahka meni terskan vallin yli ja liukui helposti terskan yli. Erektion ollessa päällä esinahan reuna on kaukana terskan vallista tai poimusta. Tilanteen menessä normaaliksi esinahka palautuu terskan päälle. Asian koin suorastaan kiihottavana mikä nosti eksuaalista tunnetilaa, erektiossa voin nyt helposti kultasormuskultasormus rullata esinahkaa terskan yli haluamallani tavalla, esinahka pysyy lepotilassa terskan vallin takana, minulla on myös terskan vallin takana sileä kultasormus se on sopivan kokoinen ei pääse luiskahtamaan vallin takaa pois eikä näy normaali tilanteessa ainostaan silloin kun penis on voimakkaasti erektiossa esinahka ei ole poimulla vaan on voimakkaasti taakse vetäyneessä tilassa jolloin sormuskin tulee näyttävästi näkyviin teskan poimun takana, tämä on yksi tapa hemmotella penistä ja terskaa.

    • Anonyymi

      minulla oli tiukka esi nahka. penis amputoitiin veren myrkytys uhan vuoksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe