Tietokone aika!

223b

Vituttaa ku oon nyt siis 14v 9lk oleva poika ja minulla on tietokone aika päivässä 2h. Ymmärrän jos jollain 9 vuotiaalla pojalla on tietokone aika mutta itse käyn jo 9 luokkaa. Ostan varmaan rahoilla uuden koneen niin ettei vanhemmat voi laittaa mitään -.-. Ja sellanen lisäys että harrastus on jossa käyn noin 4 kertaa viikossa.

7

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loltoimiikoha

Aika kumma, omaa äitii vituttaa kunoon niin paljo koneel muttei se mitää aikaa laita.. Suosittelen et käyt ostaa tupakkaa ja kaljaa ja pääset niil alkuu sit äitis tajuu et jos et saa käyttää konet ni sit ryypiskelet vaa

• Ehkäpä9

Tai sitten kaikki kusee vain pahemmin

• Tyttöööööwtf

Siis mitä vittu mä oon 14 ja oon 8 lk

• Goowlwv

Kyllä voi olla 14 jos on ysillä jos syntymäpäivä on esim jouluna

• helvett

Iät hieman vaihtelee. Mutta onneksi ei ole ollut tuollaisia typeriä rajoituksia. Tosin kaljan juontiin äiti suhtautuu ERITTÄIN tiukasti.

• sOikeus

Jos oot alaikänen niin et saa edes juoda kaljaa, joten hän toimii oikein.

• Lflfori

Oma äitini teki samaa ja sitte kerran pidin sille hirveen saarnan siitä miten se on mun harrastus ja mun kuuluis saada harrastaa sitä ja eipä sen jälkee enää oo valittanu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7485
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3977
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3520
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      2814
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2662
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2289
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2248
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe