onko tietoa !!!!! Olen etsinyt Metsästyskoiraa, kun nykyinen on siirtymässä eläkkeelle. Rotuna olen miettinyt Pitkäkarvaistasaksanseisojaa , kun linnustus ja muu pienriista on pääasia. Hirvikoiria on riittävästi. Tietysti jokin muu rotu on ok.
Onko vinkkejä???
Etsin metsästyskoiraa
6
131
Vastaukset
- sskvilkase
Rotuyhdistysten sivuilta löydät kasvattajaluettelot. Tai vilkaisehan vaikkapa saksanseisojakerhon nettisivua, josta löytää jalostustoimikunnan yhteystiedot monille seisojaroduille.
- Paimenenkoira
Kaikki laumanvartijat soveltuvat sekä suurriistan että pienriistan metsästykseen. Niillä on vahva riistavietti ja käyvät kodinpuolustukseen myös. Koirat saalistavat parhaiten laumana eivätkä ota kovin hyvin ohjausta vastaan. Lisäruuan antaminen ei ole tarpeen, jos voit pitää koiria jatkuvasti vapaana maastossa.
- Ajier
Hei. Mulla on myynnissä kk.saksanseisojan narttu pentu. Metsästyksessä käytettävistä vanhemmista. Synt 10.6.15. Rekisteröidään kennelliittoon. Lisätietoja s-postilla [email protected]
- Käyttölinjainen
englanninSetteri, jos seisojaa olet miettinyt?
- Pakkokommaa
Laika,spanieli ja miksei kotoinen ajokoira nekun saa ohjattua vaikka kuuhun oppivaisuutensa vuoksi.
- Metsästäjätär
Onko dreeveri tuttu. Sopii jänikselle, ketulle ja lutuinen kotikoira. Kaksi persoona, työ ja seurakoira. Kun opettaa voi pitää pihalla irrallaan, osittäin jääräpäinen mutta mukava sellainen. Nartut yleensä "helpompia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1461970
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3021165Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83981- 35888
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 53799
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701