Millainen olisit toisen sukupuolen edustajana?

sukuppuolitwomietinnäs

Eli idea on tämä: Kerrotte ensin sukupuolenne ja millainen ihminen olet(ulkonäkö, käyttäytyminen yms.) Ja kertokaa sitten millainen uskoisit olevasi toisen sukupuolen edustajana, toivoisin että perustelisitte myös. esim.vanhempien kautta

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typerääääääääyh

      Lähiövalas katsoisin lätkää ja joisin kaljaa irstailisin olisin naisten perässä

    • röööyyh

      En edusta sukupuolta, vaan olen sukupuoli.

    • tyttö01

      No pitäsköhän mun tehä tää ekana ees puoliks tosissaan :D Oon siis tyttö, 14 vuotta, vaalea tukka, vihreät silmät, lihaksikas olemus ja verraton kivunsietokyky. Olen sellainen "luonontyttö" eli ei mitkään hämähäkit tai käärmeet saa kirkumaan ;D Olen kuitenkin aika ujo vieraiden keskuudessa, mutta tutummis piireissä lentää läppä c: Nopea puhumaan, mutta hiljaisiakin hetkiä löytyy...
      Jos olisin poika, olisin varmaan jonkin sortin ujo nörtti, joka lukis vaa outoja juttuja päivät pitkät xD Tukkani varmaan pysyis vaaleena ja silmäni vihrenä, mut musta varmaa tulis semmone hontelompi... Asiaa on kyllä aika vaikea arvailla, näin kun en ole ainakaa tietääkseni poika ollu x3

    • jotaintällaista

      No, olen siis kanssa 01/01 tyttö, oon aika sellanen ahkera puuhailija. Urheilija olen henkeen ja vereen, oon todella avoin ja eloisa ja erittäin huumorintajuinen ;). Tykkään olla "luonnonkaunis", että mitkään meikkikasat ei kovinkaan paljon kiinosta. Pystyn olemaan avoin vieraillekin.

      Poikana olisin varmaan sellainen vähän ujo ja tunteellinen poika. Joka ajattelisi paljon muita ihmisiä ja vähemmän vaan sitä hengailua.

      Tiedä sitä sitten :D

      • jotaintällaista

        Ja siis olen sellainen keskipitkä, sopusuhtainen ( joojoo 6pack löytyy ;), vihreäsilmälmäinen tyttö. Hiukset on aika pitkät, vaaleahkot ruskeat ja luonnostaan aaltoilevat.


    • mävaantäss

      (Kiinnostunut pojista olen minä)No hyvä tyyli, kiltti ja ei tupakoi! Niin vaikee löytää nykyää:(Ei paljoo muuta ite oon tyttö ja en todellakaan vaadi lihaksia, sixpackiä jne. Koska mun perjaate on että jos kaikki tytöt vaatii täydellisen pojan (lihakset ja täydelliset kasvonpiirteet ym)niin ei voi suuttuu jos pojat vaatii liian "täydellistä tyttöä"...jos ymmärrätte:)

    • PojkeFörHelvete

      Olisin lesbo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5539
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      476
      3589
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      159
      3383
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2623
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2429
    6. 264
      2019
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      105
      1436
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe