Kun äiti sanoo aina ei

Avautumine

Olen 9 luokalla oleva tyttö ja äitini vastaus kaikkeen on ei. Kysyin saanko värjätä hiukseni ja hän sanoo ei. Kysyn saanko ottaa lävistyksen ei. Tatuoinnin ei. On se kumma et saa edes meikata. Värjäsin hiukseni sitten salaa ja suuttui siitä.

6

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heippa!
      Joskus voi tuntua siltä, että äiti kieltää kaiken. Mutta hän tekee sen sinua suojellakseen ja rakastaa sinua. Tatuoinnin ikäraja on 18-vuotta ja se on pysyvä ratkaisu, varmasti äitisi haluaa, että mietit asiaa kunnolla.
      Voisitko kysyä äidiltäsi miksi hän kieltää sinulta hiustenvärjäyksen ja lävistyksen ottamisen? Hänellä on varmasti jokin hyvä syy. Ehkä voitte sopia yhdessä milloin olisi hyvä aika aloittaa värjäys ja milloin voisit saada lävistyksen. Vaikka nyt tuntuukin siltä, että haluaisit ne heti. Muista aikaa on ja näitä asioita on hyvä miettiä jonkin aikaa.
      Tsemppiä toivottaa Ylä-savon saapas Hanna

• hyhhy

Kuulostaa siltä, että olet joku perus teinixlissu.
      Kampaajat eivät ainakaan saa värjätä alle 16-vuotiaiden hiuksia. Lävistyksistä voi tulla tulehduksia ja monet ovat katuneet vanhempana niiden ottamista. Tatuointeja usein kadutaan jälkikäteen.
      Onhan sitä täysi-ikäisenä sitten aikaa pilata ulkonäkönsä.
      Ja älä valita noin pienistä asioista, kun joillakin on oikeitakin ongelmia.

• Avautumine

Kysyin että miksi en saa värjätä hiuksia niin hän sanoi että oma värini on kaunis että ei tarvitse mutta jos itse olen eri mieltä niin miksi muka en saisi? Ja lävistykset ovat kuulemma bitchejen juttuja ja näyttää huoralta. Äiti jääny vähä menneisyyteen

• SuomiMies16

Voin sanoa, että nainen jolla on lävistys ei ole kaunis. Itse en ottaisi naista jolla on lävistys, tatuoinnin voin vielä hyväksyä (Riippuen siis tatuoinnista). Hiusten värjäys on ihan ok, mutta sitten hiukset eivät ole enää niin luonnolliset.

• Avautumine

Haluaisin vain napakorun :X mutta en saa lupaa

• 8lk

Tota meikkaamista en ymmärrä, mutta lävistykset jne. Ymmärrän hyvin niissä äitiäsi:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5111
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4563
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      102
      1324
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1320
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      923
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      803
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe