Miten zip-tiedosto puretaan?

enjummarra

"Pura kaikki" ei auta. Eikä pysty avata suoraankaan sitä.
Siis mbnetissä on vanhoja pelejä ladattavana zipin muodossa. Latasin yhden niistä ja menee automaattisesti ladatut tiedostot-kansioon. Yrittänyt "pura kaikki", ei mitään. Yrittänyt kopsata toiseen kansioon ja purkaa, ei onnistu.
Herjaa ettei voi purkaa kun kansio on tyhjä. Kansiossa pitäis näyttää nollaa jos olisi tyhjä, vaan kyllä siellä on megatavuja.
Kyseessä gta 1 peli siis.
Olen käsittänyt uusissa järjestelmissä/koneissa olevan alunperin mahdollisuus purkaa zippejä, eikä siten tarvitsisi winzip-ohjelmaa erikseen.
Vai vaikuttaako se kuinka se pakattu ohjelma on, ettei 8.1sa toimi?

16

1708

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itrott
      • hyväohjelmajoo

Tällä onnistuu melkein kaikki pakkaamiseen ja purkamiseen liittyvät hommelit.

• unsippi

En ole pitkää aikaa pakkaillu....mut koetan muistaa....

Siis kannattaa varmaa luoda jonnekkin omat tiedostot kansioon sellainen kansio, johon tekee sille paketille oman purkukansion...
      Sit ku se purettava paketti on siellä tiedostona, niin hiiren kakkosella tulee esiin valkko jossa on extract.... ja sen kun valitsee niin voi valita sen paikan jonne sen paketin purkaa.... sit vaan ohjaa sen purkupaikan sinne aiemmin luotuun kansiion...

Sit siellä on joku exe tai bat joka aloittaa sen pakatun tiedoson lopullisen asentamisen käyttö kuntoon.....

http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-8/zip-unzip-files

tuossa on joku ohje. Microsoftin, mutta varmaa ihan toimiva.

• zyz1

Oiskohan ne pakattu wanhalla 16 bittisella pkzip ohjelmalla dos:ssa, win.8.1 varsinkaan 64 bittinen ei mokomasta jummarra mitään.

• enjummarra

Ei näköjään jummartanut tosiaan. Muistan, että toimi aikoinaan aika vanhalla koneella, jossa oli Vista. 32-bit. Tällä ei taida millään..
        Tolla 7-Zipillä sain sen verran irti, että pääsin wizardiin mutta ei antanut ladata sovellusta enää sen kohdalla enempää. Tyssäsi aina erroriin.

• williarwaus

• mainosohjelma

• LMDE
    • eijummarra

No purettua sen nyt kyllä sai. Ei vaan tahdo käynnistyä itse sovellus. Kokeilin LMDE:n ehdottaman linkin toista gta.zippiä. Sai purettua ja kokeilin käynnistää molempia DosBoxillakin mutta heitti Fatal Erroria.

Eli nyt purku kaiketi onnistuu. Vika vain itse ohjelmien avaamisessa. Kiitos tosin teille linkkivinkeistä.

• hakemisto---

Eihän se hakemisto ole kovin pitkässä "ketjussa" eikä ole välilyöntejä hakemiston nimissä

• vaatii_oman-version

• k3atk

Miten saisin poistettua Win-zip tiedoston en halua sitä koneelleni ?

• Hämmästyksenkummastus

Saatteko te runkkarit jotain tyydytystä vanhojen viestiketujen nostamisesta esiin?

• drunkrunk

Yleensä paketissa jotain vikaa jos ei purku ja asennus onnistu. Minulla Firefox jättää usein ohjelmien latauksen hiukan kesken, eikä ne sitten tietenkään toimi, liekö vika Firefoxissa, lisäosissa vai aiheuttaako virusohjelman tutkinta ongelmia, muilla selaimilla kuitenkin latautuu hyvin. HaoZip ja 7-zip nopeimpia ja ilmaisia, WinRar osaa joskus purkaa kun muilla ei onnistu ja korjaukseenkin ilmaisia ohjelmia, joskus harvoin sekin onnistuu.

• linuxuser
    • ihan-neuvoks

Mitä sellasta siellä ny olis et kannattas purkaa?
      Jos jotain "tyhjäpäisyyksii" niin koneaika kannattaa antaa vaikka botti armejalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      465
      2959
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2716
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      276
      1734
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1304
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1245
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1081
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      999
    9. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      998
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      995
    Aihe