Elikkä todella pieni muisti, eikä saa muistikorttia. Koitin ladata ilmaiset kartat tähän, olisi pitänyt pätkiä tiedostoa, mutta siintä ei tule mitään, mistä tiedän mitä tulee ladata? Joudunko pienentämään tiedostoja? Tarvitaanko sovelluksia?
Garmin Etrex 10 kartta ongelma
9
980
Vastaukset
- näinsemenee
Isoon jalkaan ei sovi pieni kenkä. Uuden navin osto edessä sulla.
- Osankartaasaakepsiin
Mutta osan kartasta saa pieneenkin kepsii. Ohjeet löytyvät geocache.fi'stä.
- elämästähelpompaa
Eipä kannata hankkia tällaista laitetta.. Pieni muisti. Android kännykkä olisi parempi.
- Kännyonparas
Netistä poimittua:
nyt olen alkanut vahvasti harkitsemaan ihan asialle omistetun gepsilaitteen hankkimista, sillä olen nähnyt kuinka hyödyllinen kyseinen kapistus on ollut oman kätköilyparini ja rakkaan naiseni Niehkun käytössä. Oma puhelin on välillä akkutasosta ja katveesta riippuen joko lähes yhtä tarkka tai aivan toivoton. Vaikka yleensä pääsen sillä alle neljän (4) metrin virheeseen, tulee välillä huomattavasti suurempia heittoja 50...100m.
Mulla on ollut käytössä geocaching live ja on toiminut lähes vuoden ihan ok, mut nyt herjailee erroria joka välissä ja naatit heittää joka toisella kätköllä ainakin 10m eli kysymys kuuluu... uusi ohjelma?
Onko muilla ollut c:geon kanssa ongelmia sen suhteen, että vaikka päivittää ennen liikkeelle lähtöä kätkökuvaukset ja loggaukset (se tapahtuu yhdestä napista), niin editit, TB:t, osa loggauksista ja viimeisimmät muutokset jäävät silti tallentumatta ja offlinessä näkee vain sitten jotain ihan kamalan vanhaa infoa ajalta, kun kätkön naatit on ekan kerran tallentanut laitteelle kuukausia tai vuosia sitten?
Näitähän riittää. - helppoahommaa13
Kännyonparas kirjoitti:
Netistä poimittua:
nyt olen alkanut vahvasti harkitsemaan ihan asialle omistetun gepsilaitteen hankkimista, sillä olen nähnyt kuinka hyödyllinen kyseinen kapistus on ollut oman kätköilyparini ja rakkaan naiseni Niehkun käytössä. Oma puhelin on välillä akkutasosta ja katveesta riippuen joko lähes yhtä tarkka tai aivan toivoton. Vaikka yleensä pääsen sillä alle neljän (4) metrin virheeseen, tulee välillä huomattavasti suurempia heittoja 50...100m.
Mulla on ollut käytössä geocaching live ja on toiminut lähes vuoden ihan ok, mut nyt herjailee erroria joka välissä ja naatit heittää joka toisella kätköllä ainakin 10m eli kysymys kuuluu... uusi ohjelma?
Onko muilla ollut c:geon kanssa ongelmia sen suhteen, että vaikka päivittää ennen liikkeelle lähtöä kätkökuvaukset ja loggaukset (se tapahtuu yhdestä napista), niin editit, TB:t, osa loggauksista ja viimeisimmät muutokset jäävät silti tallentumatta ja offlinessä näkee vain sitten jotain ihan kamalan vanhaa infoa ajalta, kun kätkön naatit on ekan kerran tallentanut laitteelle kuukausia tai vuosia sitten?
Näitähän riittää.Osa logeista jää latautumatta mutta tämä ei ole haitannut kätköilyä tällä sovelluksella. TB ei ole niinkään väliä sillä niitä ei tule pahemmin logattua ylös paitsi jos otan sellaisen mukaani toiseen kätköön. ( Tämän voi tehdä helpoiten tietokoneella).
- minEtre
Garmin Etrex 10 ei tue karttaa. Siihen ei saa asennettua pientä, eikä isoa karttaa.
20 malliin saa. Harmi, oot hommanut kartattoman vehkeen.- Nimimerkillä_AP
Kas kummaa kun oli niin halpaa, sain myytyä onneksi sen samoihin hintoihin, nyt tulossa dakota 20 :-)
- eijärkeäei
Nimimerkillä_AP kirjoitti:
Kas kummaa kun oli niin halpaa, sain myytyä onneksi sen samoihin hintoihin, nyt tulossa dakota 20 :-)
Eipä sitäkään olisi kannattanut ostaa..
- Mika4532
Kyllä Etrex 10:een kartan saa ,ainakin jonkinlaisen pohjakartan. Juuri edellipäivänä latasin. Vähän alle 7Mb oli laitteessa muistia jäljellä ja sinne mahtui ainakin oman alueeni pohjakartta.
http://kartat.hylly.org/
Tuolta sivulta löytyy kaikki tarvittava kartan lataamiseen (osakartan).
(Garmin MapInstall pitää myös luonnollisesti asentaa) ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984