Morjesta! Oon siis 14v poika ja täytän ens helmikuussa 15. Olen niin kyllästynyt vanhaan koneeseen joka on jotain 2005 vuosimallia ja sammuu jatkuvasti. Olen ajattelu alkaa säästämään uuteen koneeseen ja ostaisin sen synttäri, joulu ja rippi rahoilla. En ole vielä sanonut vanhemmille mitään mutta kyllä nyt kai omilla rahoilla voisi ostaa sellaisen hyvän koneen mitä käyttää vielä opiskelussa ja mahdollisesti jopa aikuisena. Tuttavani tietää tietokoneista paljon joten siitä ei ole pulaa. Kysymys onkin että eikö voisi olla järkevää ostaa uusi kone kun sitä tarvetsen ja omilla rahoilla kaiken maksaisin? :) Sori pitkästä tekstistä!
Pelitietokonetta?
7
61
Vastaukset
- 3457563456
Eiköhän se ihan järkevää ole. Älä kuitenkaan mene ostamaan mitään parin sadan läppäriä, se on pelkkää rahantuhlausta. Jos pelata aiot, osta suoraan pöytäkone. Kunnollisesta "peliläppäristä" saa maksaa helposti sen 1500€.
- SuomiMies16
Suosittelen pöytäkonetta, pöytäkone on aina parempi kuin läppäri. 700-800 sadalla saat jo todella hyvän pöytäkoneet, itse ostin 1000 läppärin joka oli hyvä.
- Pelaaja1111111111
Kannattaa myös kasata itte se kone nii saa halvemmalla.
- ENETT
Se ei tosiaankaan ole järkevää. Osta mieluummin pakettikone ja poista windows. Tämän jälkeen asenna Gentoo ja ole iloinen.
Vuosi tämän jälkeen olet joko aivokuollut tai guru. - ffffffffffffff
kannattaa ostaa itse kasattu kone ne on yleensä parempia
- 13pihi13
Todellaki kannattaa koota ite, ja tilata osat saksasta. Itse olen koneeni koonnut ja hyvä tuli. Olen siis 13-vuotias. Sano budjetti niin voin ettii sulle osat.
- 8976512
1000€ pöytäjytkytin nii kyllä toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389