Langattoman salasana

tyhmä_mummo

Debian8 ja Kde: kysyy joka kerta konetta käynnistettäessä langattoman salasanaa.
Saisiko sen jotenkin säädettyä niin että se muistaisi sen automaattisesti?

12

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihateubuntu

Verkkoyhteydet
      -Wifi
      -Muokkaa
      -yleiset
      -yhdistä .... automaattisesti ...., ruksi siihen

kai se tuollainen on siinäkin

• tyhmä_mummo

En löydä tuollaista.

• ihateubuntu

Kai siinä perus-Debianissakin "Verkkoyhteydet" löytyy?

• tyhmä_mummo

Löytyy verkkoasetukset ja sitten välityspalvelin. Mutta ei sieltä pysty mistään klikkaamaan että muista salasana.

• ihateubuntu

Antaa olla jos ohjeet eivät siinä toimi, muissa kyllä toimii.

• debian7

Itsellä on Debian 7 Gnome Classic työpöydällä ja tässä polku on:
      Sovellukset > Järjestelmätyökalut > Asetukset > Järjestelmäasetukset > Verkko > Valinnat... Yhdistä automaattisesti laittaa täplä (Mahdollisesti myös täplä Saatavilla kaikille käyttäjille) > Tallenna

• tyhmä_mummo

Mutta Kde:ssä ei tuollaista kohtaa löydy enkä viitsisi asentaa gnomea tähän.

• debian7

No luulis sieltä jostain järjestelmäasetukset silti löytyvän ja sieltä verkko ja sen alalaidassa nappi Valinnat... tai jotain vastaavaa. Ne voi olla vaan vähä erilailla ryhmitelty.

• kdep4

Salli yhteys kaikille kaittäjille.

• löytyykö_näin

>> Mutta Kde:ssä ei tuollaista kohtaa löydy >>
      - Napauta hiiren vasemmalla korvalla verkkoyhteyden kuvaketta alapalkissa (alh. oik.)
      - Sivulla "Aktiiviset verkkoyhteydet" klikkaa hiiren vasemmalla "jakoavain" kuvaketta (ylh. oik)
      - Sivulla "Yhteysmuokkain" klikkaa hiiren oikealla "yhteyden nmeä" ja valitse "Muokkaa"
      -Sivulla "Muokkaa yhteyttä" valitse välilehti "Yleisasetukset" ja tsekkaa, että on rasti ruudussa kohdassa "Kaikki käyttäjät voivat yhdistää tähän verkkoon" http://aijaa.com/teIQMg

(mulla kiinteä yhteys mutta jotensakin noin kait se menee langattomankin kanssa?)

• tyhmä_mummo

Kiitos. Nyt toimii.

• tyhmä_mummo

Kiitos. Nyt toimii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8088
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3882
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1906
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1360
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1193
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1099
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      11
      925
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      822
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      787
    Aihe