Debian8 ja Kde: kysyy joka kerta konetta käynnistettäessä langattoman salasanaa.
Saisiko sen jotenkin säädettyä niin että se muistaisi sen automaattisesti?
Langattoman salasana
12
115
Vastaukset 12
- ihateubuntu
Verkkoyhteydet
-Wifi
-Muokkaa
-yleiset
-yhdistä .... automaattisesti ...., ruksi siihen
kai se tuollainen on siinäkin - tyhmä_mummo
En löydä tuollaista.
- ihateubuntu
Kai siinä perus-Debianissakin "Verkkoyhteydet" löytyy?
- tyhmä_mummo
Löytyy verkkoasetukset ja sitten välityspalvelin. Mutta ei sieltä pysty mistään klikkaamaan että muista salasana.
- ihateubuntu
Antaa olla jos ohjeet eivät siinä toimi, muissa kyllä toimii.
- debian7
Itsellä on Debian 7 Gnome Classic työpöydällä ja tässä polku on:
Sovellukset > Järjestelmätyökalut > Asetukset > Järjestelmäasetukset > Verkko > Valinnat... Yhdistä automaattisesti laittaa täplä (Mahdollisesti myös täplä Saatavilla kaikille käyttäjille) > Tallenna - tyhmä_mummo
Mutta Kde:ssä ei tuollaista kohtaa löydy enkä viitsisi asentaa gnomea tähän.
- debian7
No luulis sieltä jostain järjestelmäasetukset silti löytyvän ja sieltä verkko ja sen alalaidassa nappi Valinnat... tai jotain vastaavaa. Ne voi olla vaan vähä erilailla ryhmitelty.
- kdep4
Salli yhteys kaikille kaittäjille.
- löytyykö_näin
>> Mutta Kde:ssä ei tuollaista kohtaa löydy >>
- Napauta hiiren vasemmalla korvalla verkkoyhteyden kuvaketta alapalkissa (alh. oik.)
- Sivulla "Aktiiviset verkkoyhteydet" klikkaa hiiren vasemmalla "jakoavain" kuvaketta (ylh. oik)
- Sivulla "Yhteysmuokkain" klikkaa hiiren oikealla "yhteyden nmeä" ja valitse "Muokkaa"
-Sivulla "Muokkaa yhteyttä" valitse välilehti "Yleisasetukset" ja tsekkaa, että on rasti ruudussa kohdassa "Kaikki käyttäjät voivat yhdistää tähän verkkoon" http://aijaa.com/teIQMg
(mulla kiinteä yhteys mutta jotensakin noin kait se menee langattomankin kanssa?) - tyhmä_mummo
Kiitos. Nyt toimii.
- tyhmä_mummo
Kiitos. Nyt toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398