On se merkillistä ettei aikaa saa kun jos särkee vai saako
Hammashoitolan jonot
9
<50
Vastaukset
Saa. Ei ongelmia kiputapauksien suhteen.
- 8asiointivuotta
Varmasti saa ajan, jos on akuuttia särkyä.
- valehdellen
Vaan jos ei koske ei sit pääse pitääkö väittää et sattuu
- aarporaaja33
6kk, sit pääsee.
- teeth
sanon joka kerta että särkee. muuten käy kuin muutama vuosi sitten. pikku halkeama hampaassa eikä särkyä, aika 5 kk päästä. juuri tulehtunut ja lopulta hampaan poisto. 10 min ajalla aikaisemmin minulla olisi vielä se hammas. mutta tottakai syy on loppupeleissä minun ja puuttellisen hammashygienian ;)
- pelkäävä
tehtävää olis vaan ei uskalla mennä jollei saa puudutusta
- Joulukuussa_aika
pelkäävä kirjoitti:
tehtävää olis vaan ei uskalla mennä jollei saa puudutusta
Kun etsit Länsi-Kotkan hammashoitolasta käsiin "oikean hammaslääkärin", jolla valitettavasti on, hyvästä ammattitaidosta riippuen ihan mielettömät jonot, niin voin sanoa, että puudutusta tulee, ja toiminta on muutenkin helläkätistä ja ystävällistä.
- enolerasistmutta
En nyt harrasta mitään vihapuhetta mutta viimeksi kun kävin Karhuvuoren hammahoitolassa istui penkeillä 4 Somalia.
Ajan sain mutta kuukausien päähän...- reikiänolla
..nii katos kun somaleillakin on hampaat, ja aika valkoisetkin vielä.
Minä kun kävin oli penkeillä suomalaisia, ajan 5kk päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1414165Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va212132Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos501760Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt3501628Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu211444Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi471415Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy801324Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti211106Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä1441092- 601036