masenttunut pahasti

surupoika16

minua masentaa, tahon kuolla, auttakaa

11

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alexsebastian

Soita nuorten auttavaan puhelimeen ilmanen t.alex 16v
      Tai laita mulle sähköpostii ois lkiva jutella . Kokkeli69 @hotmail.com

• foley

Voitko kertoa mikä masentaa et tietäs auttaa?

• ÄläTeeSitä

Mullakin on ollut tollanen masennus. Kaikki oli padkaa ja halusin vaa kuolla mutta kun jatkoin vaa elämistä nii siitähän se parani. Ei kannata tehdä itsemurhaa! Itse ajattelin näin että jos teen itsemurhan niin isä, äiti,serkut ja tutut olisivat olleet todella suruisia ja itkeneet joka päivä niin en tehnyt itsemurhaa ja se ajatus itsemurhasta pelotti. Joten ei kannata tehdä itsemurhaa. Jopa tuntemattomat ihmisetkin surisivat jos vaikka 10v teki itsemurhan.

• liipasin

Noh...mikä mättää ??? Tarjolla olis ysi millistä,tai haulikkoa - helepottaa !!!!

• 654321wsgj

kokeile jota uutta harrastusta, auttaa oikeesti

• SallaKo

Soita rukouspuhelimeen: 040-1727000 Siellä vastataan joka ilta klo 19-23. Puolestasi rukoillaan, se voi todella auttaa ihmeellisesti! Muutenkin Jumalassa on apu masennukseen tai mihin vain. Lue Raamattua (esim. netistä evl.fi/raamattu ) ja kuuntele hyvää opetusta Jumalasta netistä osoitteesta http://oneway.tv/category/23425511 Sieltä löytyy "opetuslapseuskoulu", joka on hyvä alku matkalla Jumalan tuntemiseen. :) Hän rakastaa sinua ja tahtoo auttaa, kun vain hänen puoleensa käännyt.

• Veeravaann

Tuu kik: Veeravaann

• Voi surupoika!
      Onneksi kirjoitit tänne, se on ensimmäinen askel avun saamisessa. Tarvitset nyt apua, keskustelua toisen ihmisen kanssa. Voisitko ihan ensin olla yhteydessä kouluterkkariisi tai koulupsykologiin? Heillä on vaitiolovelvollisuus ja he osaavat auttaa sinua eteenpäin.

Rohkaisisin myös juttelemaan vanhempiesi kanssa pahasta olostasi. Vanhemmat saattavat olla yllättävän fiksuja ja he vaistoavat jos omalla lapsella menee huonosti. Ainakin joskus..

Tsemppiä avun pyytämiseen! Olet ansainnut hyvän elämän!

Lämmöllä,
      Pappi Elisabet

• Apuriiiii
    • silläsiitäpääsee

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

• Nauti elämästä vielä kun voit :-). Sinulla on vielä edessäsi yli 50 vuotta, jonka aikana tapahtuu kaikkea mielenkiintoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1785
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1601
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1454
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1152
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1083
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1053
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1046
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1036
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe