Megasquirt siviiliautoon?

Läppärilöytyy

Tavallinen turboauto,katillinen joka päiväinen käyttöauto,tuumituttaa voiko semmoiseen laittaa megasquirttia?
4 pisteruisku ja kaikki anturit kait on autossa jo valmiina. Tuo mystinen laatikko ohjaisi kaikkea sitten itse. Oppii kuulemma ajossa itse karttansa kaikkeen ? Ei kait se siihen pysty? Ei olisi tarvetta edes asiantuntijan dynopenkki ajoon? Taso riittää tavalliseen ajoon liikenteessä?
Sopii suoraan auton liittimiin. Läpäisee katsastuksen ja sisältää myös vaihto-ohjelman jolla turbon vaihtuessa isompaan pitää tehot sallituissa rajoissa katsastuksessa. Ja oppii taas sen isomman turbon tarpeet ohjelmaansa kun vakio turbo vaihtuu hitusen tuottavempaan.
Eikö muka nyi ja nypytä tai sammuile? Ei ole totta vai?

Liian hyvää ollakseen totta.

Epäilyttää. Eikä edes maksa paljoakaan. Kokemuksia amatööreiltä jotka kokeilleet kiinnostaisi kuulla ennekuin tilaan omaan jo valmiiksi ripeään kärryyni johon turbo on menossa vaihtoon ja samalla aavistuksen isommaksi kun 300 hevosvoimaa on jokin henkinen pakkomielle. On penkitysmies tehnyt kaikkensa mutta puuttuu 30 hv. Turbon tuotto loppuu on tuomio. Kiinnostaa vain tuon megasqruitin jälki muutos etu ja ihan ite saisi seokset kuntoon?
No tämmöinen takaraivossa painaa ja pian aloittaisin askartelun mutta epäilyttää koko asia kuitenkin voiko olla totta.

Hmm kelpaako applen tuotteet ohjelmointiin ?

2

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possukuski

      "Oppii kuulemma ajossa itse karttansa kaikkeen ? Ei kait se siihen pysty?"
      olet oikeassa,ei todellakaan pysty.seokset saa joten kuten kohdalleen tavallisesa ajossa jos on kytketty laajakaista lamdaan mutta sytytysennakoita se ei pysty itsekseen säätämään mitenkään.kaveripiirissä ei ole yks eikä kaks megaruiskista jotka on vuoden/parin tappelun ja sekoilun jälkeen vaihdettu ihan "oikeaan moottorinohjaukseen".mitä enemmän on uhrannut moottoriin sen vähemmän kannattaa pilata sitä jollain megasquirtilla.laita ennemmin vaikka ecumaster emu tai link g4plus atom.jos kuitenkin päädyt megaan kannattaa selvittää mistä saat tuotetuen ja kuka suostuu säätämään sitä.

    • kaasupää30

      Mega kyllä toimii mutta vaatii just sen osaavan säätäjän niin kuin kaikki boksit, myös ne kalliit ja hienot blink blink purkit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2102
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1976
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe