Netin ihmeellinen maailma

Netti on suuri ja ihmeellinen, täältä löytää vaikka mitä. Onko sulla kivoja paikkoja joihin kannattaa tutustua?
Mulla on teille yksi:
https://fi.pinterest.com/
Aivan mahtava ideapankki! Sieltä löytää maailmalta kuvia ja ohjeita mistä ikinä keksit kysyä. Käsitöitä, remontointia, puutarhaa, ruuanlaitto. Itse käytän, ja koen sitä hyväksi paikaksi pitää ikään kuin muistikirjaa siitä mitä kaikkea aion joskus vielä tehdä. Saatan jopa ladata sinne omat tekeleet, jos oikein hurjaksi rupean.
Vaatii kylläkin että rekisteröityy.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehe...kävin rekisteröitymässä ja surprise surprise, mun face-bookkavereista siellä olikin aika suuri lauma ja ne alko heti seuraan minua. Nyt huvittavinta on se että mun pinterest on suomeksi ja KUKAAN heistä ei ole suomenkielinen, oletan että heidän pinterest kääntää oikein ;)

• Heillä se näkyy heidän kielellä, paitsi jos kirjoitat suomeksi tai "pinnaat" suomenkielisiä sivuja.
        Mutta eikö ole hieno paikka! Mun täytyy laittaa itselleni aikaraja, että saan jotain muutakin tehtyä :)

• Kiitos...hyvä, upea ja mielenkiintoinen paikka.

Kävi samoin kuin Palomalle, sieltä löytyi monta tuttuani.

Käsityösivuillani olen nähnyt upeita käsitöitä ja että idea oli tuon nimiseltä sivulta peräisin, kuvittelin sen vain joksikin käsityölehdeksi.

Mutta Pinterest onkin paljon muuta...

Kupsehdin täällä netissä öisin, joten nyt en pääse jonain yönä nukkumaan laisinkaan...pinterest pidättelee.

• rosaliiin kirjoitti:

Kiitos...hyvä, upea ja mielenkiintoinen paikka.

Kävi samoin kuin Palomalle, sieltä löytyi monta tuttuani.

Käsityösivuillani olen nähnyt upeita käsitöitä ja että idea oli tuon nimiseltä sivulta peräisin, kuvittelin sen vain joksikin käsityölehdeksi.

Mutta Pinterest onkin paljon muuta...

Kupsehdin täällä netissä öisin, joten nyt en pääse jonain yönä nukkumaan laisinkaan...pinterest pidättelee.

Ole hyvä :) Siinä kun tekee pin-lisäyksen vaikkapa käsityöideoille omalle etusivulleen, löytää ne myöhemmin helposti. Sitä varten tuo on kaiketi kehitetty, se on itse asiassa linkkipankki. Kun jonkun kivan jutun löytää sieltä, se on linkki (yleensä) alkuperäiselle sivulle josta löytää ohjeen tai lisäselvityksen.

• hmp.f kirjoitti:

Ole hyvä :) Siinä kun tekee pin-lisäyksen vaikkapa käsityöideoille omalle etusivulleen, löytää ne myöhemmin helposti. Sitä varten tuo on kaiketi kehitetty, se on itse asiassa linkkipankki. Kun jonkun kivan jutun löytää sieltä, se on linkki (yleensä) alkuperäiselle sivulle josta löytää ohjeen tai lisäselvityksen.

Minä en taida oikein vielä hallita tota taulujen tekoa. Olen aloittanut rakentaan yhtä, mutta tää ADHD:ni tekee että mun keskittymiskyky kulkee nykyisin sellaisissa 3 minuutin jaksoissa. Vanhenemisen oire? Nuorena jaksoin keskittyä tuntikaupalla vaikka yhden kirjan lukemiseen, nyt olen aivan kuin joku orja kaikenmaailman vinkauksille ja piippauksille.

• Paloma.se.co kirjoitti:

Minä en taida oikein vielä hallita tota taulujen tekoa. Olen aloittanut rakentaan yhtä, mutta tää ADHD:ni tekee että mun keskittymiskyky kulkee nykyisin sellaisissa 3 minuutin jaksoissa. Vanhenemisen oire? Nuorena jaksoin keskittyä tuntikaupalla vaikka yhden kirjan lukemiseen, nyt olen aivan kuin joku orja kaikenmaailman vinkauksille ja piippauksille.

Ei ole niin nuukaa sen taulun kanssa, mun mielestä. Se on tavallaan vaan sitä varten että on joku paikka minne tallennat niitä mielenkiintoisia linkkejä.
        Ajattelin jossain vaiheessa ruveta scrapbookia harrastamaan ihan innolla (kuinka monta vuotta olen tuon jo sanonut), niin tuonne vaan teen "kansion" ja laitan ne kaikki kivat linkit siihen. Jos sitten törmään johonkin ihan muuhun vauhdissa ollessani, niin voi nimetä uuden kansion sinne tauluun. Luulen että se oma taulu syntyy parhaiten niin, eikä silleen että väkisin kerää kiinnostuksen kohteita.

• ent.siivoojaparka

Minulla ei varmaan ole tarvetta kirjautua sinne, koska (jos vanhat merkit paikkansa pitää) ne ideat sieltä alkavat kuitenkin pikkuhiljaa valumaan tänne palstalle jokaisen omana ideana.
      Vähän samaan tyyliin kuin kaikenlaiset aforismitkin jokaisen omina suurina ajatuksina, positiivareitten positiiviset ajatukset jokaisen omina...

• Mistä sä ne merkit luet? Sammakosta, vai kahvinporoista?
        Taitaa olla aika yleistä, se ajattelu. Siinä mielessä ei ole yllätys jos joku on joskus ajattelut jotain samaa kuin joku toinen.
        Niinku.. ootko sä koskaan ajatellut ruokaa? Kuorrutettuja enchilladoksia? Kantsis.

• ent.siivoojaparka
        hmp.f kirjoitti:

Mistä sä ne merkit luet? Sammakosta, vai kahvinporoista?
        Taitaa olla aika yleistä, se ajattelu. Siinä mielessä ei ole yllätys jos joku on joskus ajattelut jotain samaa kuin joku toinen.
        Niinku.. ootko sä koskaan ajatellut ruokaa? Kuorrutettuja enchilladoksia? Kantsis.

Mistäkö? Justiinsahan kirjoitin mistä...
        Lue, äläkä koko ajan ajattele sitä ruokaa.

• Tuo suurempaa mielihyvää ajatella ruokaa kuin palstaa :))

• att2

Ei rekisteriä vain harmia.....

• Usein varmaan rekisteröityminen mielletään pahaksi, että joutuu antamaan tietoja jonka perusteella pääsee "sinuun käsiksi".
        Mutta paitsi että se suojaa sivuja, se suojaa minusta myös käyttäjää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      85
      3408
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2837
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2356
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2308
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2251
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2226
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2103
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2057
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1954
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      112
      1914
    Aihe