Olen väsynyt lapsiini. Voinko ottaa yhteyttä lastensuojeluun ja ilmoittaa haluavani antaa heidät adoptioon, ei sijaislapsiksi? En halua enää pitää mitään yhteyttä / oikeuksia / velvollisuuksia heihin ja Näin olisi paras kai lapsillekin. Ovat kouluikäisiä.
Kouluikäiset adoptioon
4
205
Vastaukset
- neppu22
heippa parempi olisi jos antaisit lapset esim sukulaisille ekaksi hetkeksi asumaan vaikka esim 1vuodeksi saisit miettii asioita rauhassa?
- yksinäinen44
mä voisin ottaa kenen vaan lapsen itselleni koska ollaan yritetty miehenkaa 3vuotta lasta
- jotainrajaa
Kyllä mailma on epäoikeudenmukainen! toiset halusivat lapsia eikä heille suoda niitä, toiset eivät välitä jaksa lapsiaan ja he senkun sikiävät.
- Moarie
Kouluikäisiä ei voi enää antaa adoptioon, koska kouluikäinen ei enää kiinny uusiin vanhempiinsa kuten omiin vanhempiinsa. Ratkaisuksi jää sijaishuolto. Jos olet normaalisti toimeentuleva, joudut maksamaan elatusapua lapsistasi. Samoin lasten toinen vanhempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022306- 1151801
- 881449
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511067
- 36992
- 33844