Olet monta kerta nähnyt minulle KIITOS ja hyvin. Nyt rahaasiat ja rakkaus masentaa. Miten käy vaalea nainen?
4smile autatko
10
164
Vastaukset
- 4Smile
palaan jossain vaiheessa, voimia..
- Huoliaainavaan
kiitos voitko katsoa miten käy?
- Huoliaainavaan
Nostan
- Huoliaainavaan
nostan
- 4Smile
Muutama kortti..
Uusi tilaisuus/mahdollisuus, joko harmonian löytymisessä, tai sitten romanssissa - kummassakaan näissä, et kauheen suurta menestystä aiemmi9n oo saanu :(. Sit joku uutinen, joka tuo tullessaan tyytyväisyyttä/mielenrauhaa ja tässä on kyseessä, joko sinulle rakas ihminen tai ihminen, josta tulee sellainen.
Jotenkin kuitenkin, oot tilanteitten armoilla ja sinulta kysytään aika paljon voimia näissä ja sinä - luonnollisesti, olet erittäin stressaantunut. Ellet ole vaalea nainen, ni sitten tässä on joku sellainen, saattaa olla kotipiiristäsi ja jokin sellanen tilanne tässä on, että nyt kannattaa pitääjalat maassa ja järki päässä.
Tässä on aineellisia asioita ja arvojen uudelleen asettelua, mutta myös uskoa huomiseen ja rakkauteen, olkoonkin vaikka sen uskomisessa on omat ristinsä kannettavana. Tässä on ristiverinen aikuinen mies ja joku ratkaisu mikä pitää tehä
Rahasopimusasioissa joku muhkean puoleinen riita/suuttumus. Tässä on työn/opiskelun kortti ja sitä, että alkaa auringonvalo pilkistellä tässä. Olkoonkin vaikka kilpailu tässä on kovaa ja joku harvemmin tavattu ystäväsi, koko ajan sotkee asioitasi
Maailmalta kiirii uutisia, jotka saavat sinut peräti onnelliseksi ja asioissasi onkin tapahtumassa iso muutos - vaikket sitä millään vielä itse uskokaan. Nyt kannattaa jättää vanhat, kannattamattomat asiat, sillä vihdoin ja viimein - oikeus tapahtuu. Tässä on joku vaaleahko aikuinen mies uutisineen ja tähän voi jollain tapaa liittyä myös viranomainen ja tämän tapahtumasarjan myötä, kun pöly ympäriltäsi laantuu - vaivut ommin ajatuksiisi ja alat haaveilla tulevasta ja tähän liittyy tuo vaalea mies ja sinulla on vihdoin kaikki syy iloon ja juhlaan. Menestystä, balanssia vaikka joku ristiverinen nainen yrittääkin kapuloita rattaisiin tökätä.
Kotiasiat kunnossa, vaikka sun ajatuksias vainoaakin joku paljastus, josta haalit hartioilles huolia ja pelkäät jääväs taas sivusta seuraajaks. Pelkäät kyllä ihan turhaan - sillä nyt on sun vuoro onnistua. Tulee joku yllättävä tieto, joka luo sopusointua/anteeksiantoa/pyyntöä tms.. Itekses kumminkin pohdit asioita paljon ja tilanteet on aika liikahteluherkkiä. Tässä kummittelee joku akka, joka pahimmassa tapauksessa estää etenemisesi. Tukeudu nyt tosiasioihin, eikä juoruihin, sillä jonkin ajan päästä uusi toivosi alkaa nostaa taas päätään ja alat suunnitella tulevaisuuttasi jonkun henkilön kanssa, jonka kanssa koet syvää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta. Tämä kuule kannattaa ottaa tosissaan ja käydä läpi, sillä tässä pitelet itse, niitä onnistumisen avaimia. Ellet, ni saat syyttää vain itseäsi, sillä tilaisuuteen tarttujia on kyllä (vaalea nainen). Elä pilaa tätä nyt!- Huoliaainavaan
Kiitos sinulle taas 4Smile että jaksoit katsoa. Kyllä niin raskasta tämä elämä. Valoa vois tulla välillä minulle.
- Huoliaainavaan
Hei kiltti 4smile rahasopimusasioissa miten käy? Tulevaisuus näit jonkun henkilön kanssa, voitko vähän kertoa hänestä?
- Huoliaainavaan
Nostan
- 4Smile
Täällä on ollut jokin asia, joka on repinyt sinua - tai sinusta on tuntunut, ettet millään kykene venymään enää yhtään enempää, vaikka sinä itse kumminkin olet hyvin pitkälle ratkaisijana ollut. Hallitsijat kuvaa yleensä hedelmällisyyttä, miksei luovuuttakin. Tässä kuitenkin ajattelisin niin, että alkaisin olla jo valmis tekemään muutakin kun aina murehtimaan ja niin ollen oot kasannut hartioille ihn liian suuren taakan kannettavaksesi. Kuun valossa elävät unet ja intuitiota ja ehkä teet Tästä asiasta ihan liian vaikean - vain miettimällä näitä liikaa.
Tähän tuli nyt, että Sun kotiasioitten pitäisi olla kääntymässä oikeinpäin ja jossain isoon rahasumman liittyvässä asiassa, jossa sinua on jopa huijattu - tapahtuu oikeus. Tasapainoa ja sitä tuo maailmalta tähän asiaan kiirivät uutiset. Tämä myös, on yhden aikakauden loppu ja uuden alku ja tuo uusi alku, tuo mukanaan sinulle toivoa paremmasta.
Jokin yllättävä tieto tulossa ja sitäkös sitten alat taas pähkäillä. Käännellä ja käännellä.. joku hirveän vaikea asia, josta joko pääset eroon - tai se on lopullinen niitti. Luottamustaso on koeteltu tarpeeksi ja riittävän kauankin jo ja se aikalailla on sinua nyppinytkin.
Ristiverinen nainen ja tosiasioitten hyväksymistä, mikäli aiot harmoniaa löytää. Työasiat näyttäisi olevan suotuisten elementtien alla, mut miks Tässä on joku vaalea ahdistunut nainen?
Uusi tilaisuus koittamassa ja tää tulee sulle kyllä niin purkista kun voi tulla - Huoliaainavaan
Kiitos ihanaa 4Smile kyllä mietin koko ajan ihan liian paljon milloin tämä rahaasia selviää meneekö vielä kauan?
Uusi ihminen tullut vihdoin mun elämän voitko vielä katsoa hänet voinko luottaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399