4smile autatko

Huoliaainavaan

Olet monta kerta nähnyt minulle KIITOS ja hyvin. Nyt rahaasiat ja rakkaus masentaa. Miten käy vaalea nainen?

10

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4Smile

      palaan jossain vaiheessa, voimia..

      • Huoliaainavaan

        kiitos voitko katsoa miten käy?


      • Huoliaainavaan

        Nostan


      • Huoliaainavaan

        nostan


    • 4Smile

      Muutama kortti..

      Uusi tilaisuus/mahdollisuus, joko harmonian löytymisessä, tai sitten romanssissa - kummassakaan näissä, et kauheen suurta menestystä aiemmi9n oo saanu :(. Sit joku uutinen, joka tuo tullessaan tyytyväisyyttä/mielenrauhaa ja tässä on kyseessä, joko sinulle rakas ihminen tai ihminen, josta tulee sellainen.
      Jotenkin kuitenkin, oot tilanteitten armoilla ja sinulta kysytään aika paljon voimia näissä ja sinä - luonnollisesti, olet erittäin stressaantunut. Ellet ole vaalea nainen, ni sitten tässä on joku sellainen, saattaa olla kotipiiristäsi ja jokin sellanen tilanne tässä on, että nyt kannattaa pitääjalat maassa ja järki päässä.
      Tässä on aineellisia asioita ja arvojen uudelleen asettelua, mutta myös uskoa huomiseen ja rakkauteen, olkoonkin vaikka sen uskomisessa on omat ristinsä kannettavana. Tässä on ristiverinen aikuinen mies ja joku ratkaisu mikä pitää tehä

      Rahasopimusasioissa joku muhkean puoleinen riita/suuttumus. Tässä on työn/opiskelun kortti ja sitä, että alkaa auringonvalo pilkistellä tässä. Olkoonkin vaikka kilpailu tässä on kovaa ja joku harvemmin tavattu ystäväsi, koko ajan sotkee asioitasi

      Maailmalta kiirii uutisia, jotka saavat sinut peräti onnelliseksi ja asioissasi onkin tapahtumassa iso muutos - vaikket sitä millään vielä itse uskokaan. Nyt kannattaa jättää vanhat, kannattamattomat asiat, sillä vihdoin ja viimein - oikeus tapahtuu. Tässä on joku vaaleahko aikuinen mies uutisineen ja tähän voi jollain tapaa liittyä myös viranomainen ja tämän tapahtumasarjan myötä, kun pöly ympäriltäsi laantuu - vaivut ommin ajatuksiisi ja alat haaveilla tulevasta ja tähän liittyy tuo vaalea mies ja sinulla on vihdoin kaikki syy iloon ja juhlaan. Menestystä, balanssia vaikka joku ristiverinen nainen yrittääkin kapuloita rattaisiin tökätä.
      Kotiasiat kunnossa, vaikka sun ajatuksias vainoaakin joku paljastus, josta haalit hartioilles huolia ja pelkäät jääväs taas sivusta seuraajaks. Pelkäät kyllä ihan turhaan - sillä nyt on sun vuoro onnistua. Tulee joku yllättävä tieto, joka luo sopusointua/anteeksiantoa/pyyntöä tms.. Itekses kumminkin pohdit asioita paljon ja tilanteet on aika liikahteluherkkiä. Tässä kummittelee joku akka, joka pahimmassa tapauksessa estää etenemisesi. Tukeudu nyt tosiasioihin, eikä juoruihin, sillä jonkin ajan päästä uusi toivosi alkaa nostaa taas päätään ja alat suunnitella tulevaisuuttasi jonkun henkilön kanssa, jonka kanssa koet syvää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta. Tämä kuule kannattaa ottaa tosissaan ja käydä läpi, sillä tässä pitelet itse, niitä onnistumisen avaimia. Ellet, ni saat syyttää vain itseäsi, sillä tilaisuuteen tarttujia on kyllä (vaalea nainen). Elä pilaa tätä nyt!

      • Huoliaainavaan

        Kiitos sinulle taas 4Smile että jaksoit katsoa. Kyllä niin raskasta tämä elämä. Valoa vois tulla välillä minulle.


      • Huoliaainavaan

        Hei kiltti 4smile rahasopimusasioissa miten käy? Tulevaisuus näit jonkun henkilön kanssa, voitko vähän kertoa hänestä?


      • Huoliaainavaan

        Nostan


      • 4Smile

        Täällä on ollut jokin asia, joka on repinyt sinua - tai sinusta on tuntunut, ettet millään kykene venymään enää yhtään enempää, vaikka sinä itse kumminkin olet hyvin pitkälle ratkaisijana ollut. Hallitsijat kuvaa yleensä hedelmällisyyttä, miksei luovuuttakin. Tässä kuitenkin ajattelisin niin, että alkaisin olla jo valmis tekemään muutakin kun aina murehtimaan ja niin ollen oot kasannut hartioille ihn liian suuren taakan kannettavaksesi. Kuun valossa elävät unet ja intuitiota ja ehkä teet Tästä asiasta ihan liian vaikean - vain miettimällä näitä liikaa.

        Tähän tuli nyt, että Sun kotiasioitten pitäisi olla kääntymässä oikeinpäin ja jossain isoon rahasumman liittyvässä asiassa, jossa sinua on jopa huijattu - tapahtuu oikeus. Tasapainoa ja sitä tuo maailmalta tähän asiaan kiirivät uutiset. Tämä myös, on yhden aikakauden loppu ja uuden alku ja tuo uusi alku, tuo mukanaan sinulle toivoa paremmasta.
        Jokin yllättävä tieto tulossa ja sitäkös sitten alat taas pähkäillä. Käännellä ja käännellä.. joku hirveän vaikea asia, josta joko pääset eroon - tai se on lopullinen niitti. Luottamustaso on koeteltu tarpeeksi ja riittävän kauankin jo ja se aikalailla on sinua nyppinytkin.
        Ristiverinen nainen ja tosiasioitten hyväksymistä, mikäli aiot harmoniaa löytää. Työasiat näyttäisi olevan suotuisten elementtien alla, mut miks Tässä on joku vaalea ahdistunut nainen?
        Uusi tilaisuus koittamassa ja tää tulee sulle kyllä niin purkista kun voi tulla


      • Huoliaainavaan

        Kiitos ihanaa 4Smile kyllä mietin koko ajan ihan liian paljon milloin tämä rahaasia selviää meneekö vielä kauan?
        Uusi ihminen tullut vihdoin mun elämän voitko vielä katsoa hänet voinko luottaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      391
      3981
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      217
      1972
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1480
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      154
      1330
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      991
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      970
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      122
      920
    8. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      913
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      878
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      869
    Aihe