Vihaan vaasaa

Öaödldll

Ei mulla muuta. Haluan pois

17

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaasabäst

      Etkö pidä? Mikä siinä nyt on vikana?!

    • niinhelppoaseon

      Noh, mikset lähde? Kyllähän noita kaupunkeja maailmassa riittää. Elämä sen sijaan on vähän liian lyhyt roikkuakseen paikassa, jossa ei viihdy. Tee itsellesi palvelus ja vaihda maisemaa.

    • Tiedäntunteen

      Hukkasin pari vuotta elämäni parasta aikaa kyseisessä perslävessä. Joka päivä vitutti, masensi ja ahdisti; ei ollut kavereita eikä opiskelukaan kiinnostanut. Suuri virhe oli sinnitellä siellä väkisin eikä lähteä heti ekan syksyn jälkeen takaisin kotikaupunkiin. Sain Vaasasta vuosia kestäneen vakavan ja lamaannuttavan masennuksen mukaani.

    • Gfldlflglflx

      I feel you bro or sis.. Itse koin et he jotka pääsee sisäpiirii pärjää (siihen en halunnut lähteä)

    • Napanuorakiinnivarmaan

      Ei se siitä kaupungista kiinni ole, kaikista vaan ei ole kotoa lähtijöiksi...

    • Fndbdkdjz

      Elämä on täynnä valintoja. Itse jätin Vaasan paikan väliin, koska haluan lähemmäs pk-seutua opiskelemaan (Turku,Tre,Aalto). Nyt vituttaa kun kaverit aloitti jossain päin Suomea opinnot, mutta kyllä tämä vielä iloksi muuttuu kun vuosi lähenee loppua ja pääsykoekirjat alkavat taas kuluttamaan aikaani. Muuta pois ja hae keväällä muualle.

    • ilonpilaaja

      Vähän samat fiilikset koko kauppiksesta. Onko joka paikassa pelkkää bilettämistä? Ainakin tuntuu että on. Ainoa keskustelun aihe on kännääminen ja bilesekoilu. Porukka ihan innoissaan jostain noloista haalareista. Ihan uskomatonta kuinka oikein painostetaan ja kannustetaan ryyppäämään, mitä enemmän sen parempi. Itse taisin tippua heti porukasta kun en mennyt ensimmäisiin ryyppäjäisiin, enkä tullut aamulla myöhässä seuraavalle tunnille, eikä ollut mitään hauskaa kerrottavaa siitä kuinka heräsin oman oksennuksen keskeltä ja nukuin 2 tuntia...

      • Asdfgghjuidl

        Joo itellä ihan samat fiilikset. Missä on kaikki rahanahneet kapitalistit? Tuntuu että ketään ei kiinnosta koko ala yhtään. Ainoa mikä on mielessä on se miten paljon voi ryypätä ja tuhlata.


      • ilonpilaaja

        Vielä vähemmän sellaiset ihmiset kiinnostavat, kaikkein typerintä sakkia.


      • rohveessori

        Varmaankin vain jotain alkuhuumaa tuo biletys ja pelkästään siitä puhuminen. Eiköhän porukkaa ala kiinnostaa se opiskelukin kunhan kurssit lähtevät kunnolla käyntiin. Toisaalta turha kuitenkaan odottaa että sittenkään homma olisi pelkkää pänttäystä ja uran luontia, sillä yliopistoaloista kauppiksessahan tunnetusti on helpointa saada n noppaa, joten tilaa jää myös "tuulettumiselle" (siitäkin huolimatta, että luonnollisesti aloilla, joilla n opintopisteen saanti vaatii enemmän työtä kuin kauppiksessa n opintopistettä vaativat, on tod. näk. laadukkaampaa opiskelija-ainesta).


      • birdistheword

        Mä en viitsi sen vuoksi juoda, että se lähtee aina käsistä. On taipumusta alkoholismiin, jos juon niin juon liikaa. Minusta tulee itsemurha-altis, näen harhoja, psyyke sekoaa muutamaksi päiväksi yms. Pitänee vetää jotain uskis-linjaa ettei tarvitse selitellä.


    • AALTO12412512

      Joku kysyi rahanahneista kapitalisteista. No ne on vittu Aallossa. Tuliko yllätyksenä teille maaseutulaisille? Sen siitä saa kun hakee kouluun johon pääsee kuka vaan.

    • AALLONWAHLROOS15

      On täällä Aallossakin näitä vitun janareita. Oikeita yksityistäjä-rahoitushärkä-kapitalisteja on vain kourallinen. Sekin onneksi riittää dominoimaan koulua.

    • Tulevanörttityttö

      Ajattelin olla siellä kauppiksessa se absolutisti nörttityttö. Lukiossa olin se tunnilta lintsaava alkkis ja se elämä ei sovi ja on takanapäin. Lyöttäydyn johonkin nörttiseurueeseen, miehet ja naiset käy. Onko?

    • Masterofeco

      Älkää olko noin pirun vakavia :D Olette valinneet alan jossa ihmissuhteet ja kommunikointitaidot ovat tärkeässä roolissa. Muistakaa siis myös tutustua muihin ja jutella mukavia olusen äärellä.

    • Linjanvaihtaja

      Mun elämäni tähän asti paras päätös on ollut muuttaa lähemmäs Vaasaa ja hakea sinne opiskelemaan. Ala vain oli väärä, se pitäis vielä onnistua vaihtamaan.. Mä siis haluaisin liiketalouden puolelle ja ei, ryyppääminen on täysin poissuljettua eikä kiinnosta pätkän vertaa. Mulla on jo ikääkin lähemmäs 30 ja elettyä elämää takana enemmän kuin välttämältä tarttis. Mä voisin mielelläni liittyä tähän "nörttityttöjoukkoon", mikäli onnistun itseni litan puolelle tunkemaan :D Mä en täältäpäin tunne ketään, että ystävät ois kyllä ihan tervetulleita :)

    • vaasalainen36

      Vaasassa on ihan kivaa. Kyllä ne bileetkin hellittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe