Minä olen noin 16- vuotias henkilö. Olen ajatellut tuhansia kertoja itsemurhaa. Lapsuuteni oli suruisa. Isäni on äkkipikainen luonteeltaan ja huutaa miltein kaikesta. Jos kaatoi vahingossa maitolasin se alkoi huutamaan. Minulla on tälläkin hetkellä pelko. Pelkään miehiä ylikaiken. Naisia pelkään myös mutten niin paljoa kuin miehiä. Tahtoisin vain päivän, jolloin isäni kunnioittaisi minua. Viimeksikin kun kävin kotona hän vain tokaisi: " ei se osaa perunoita valmistaa."
Olen kokki alalla, joten tuo jo riipaisee sydäntä. Nuorempana tein lihapullia ja isäni söi yhden. Hän sylkäisi sen kumminkin pian pois ja sanoi: ' ei tälläistä paskaa voi syödä'
Minulle jäi traumat lapsuudesta. Huutokin vaikuttaa lapseen. Jos teillä on omia lapsia yrittäkää sanoa asia nätisti, jos lapsi tekee jotain tuhmaa.
Kirjoitin tämän tekstin vain, ettei muiden vanhemmat tee samaa virhettä.
Kunnioittakaa lapsianne, tai menetätte heidät.
T. Suruisa.
Masentunut lapsi
Suruisa-henkilö
2
136
Vastaukset
- Pelokaskkk
Minullakin on pelko isääni kohtaan. Hän löi äitiäni. :(
Äijä hävisi 1997 vuonna eikä oo näkyny. Äitini on kuollut. - Jontter78
Kannattaisi varmaan tehdä itsemurha tuossa tilanteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003855538- 192349
- 1982191
- 1121554
- 871497
- 741042
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601033IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2999Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.130934Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59806