Kysyttiin Hämeen Laaturemontilta tarjous päärakennukseemme, lappee 33x7,5m, hinta 65 000€, kattotiilet olisi uusittu kokonaan. JV- kiinteistöhuolto Hämeen Laaturemontin naapurista pesi katon, vaihtoi kaikki rikkinäiset tiilet sekä kaikki uudet reuna- ja piippupellit, piippuja 4kpl. Lisäksi nopea ja sama mies neuvotteli hinnan ja johti henkilökohtaisesti projektin loppuun asti. Olimme enemmän kuin tyytyväisiä. Remotti tuli maksamaan noin 8000€ kaikkineen!
Hirmu hirmu kallis Hämeen Laaturemontti
5
150
Vastaukset
- remppamies1
Toivotaan ettei kukaan pienituloinen noihin retkahda, tuolla hinnalla olisi tehnyt pienen valmiin ok-talon vuokra tontille.
- Pihalla65u
Mitä yrität viestittää?
- hyvintoimittu
Koko katon vaihto tai ensiapu pinnoituksella ja tiilien vaihdolla on hieman eri asia....Nyt siirsit vain eteenpäin tuota kymmenien tuhansien remonttia, edessä se tulee olemaan kuitenkin. Nyt on pinta kaunis mutta pinnan alla ne katon ongelmat aina syntyvätkin.
- R.emonttimies
Maksoit 8000 euroa katon pesusta ja uusista pelleistä, ei hemmetti ! ! !
Kattotiilet kaikkineen kiinnikkeineen, päätytiilineen, tiivisteineen lumiesteineen maksaa n. 20 - 25 euroa/m2 eli 4950 - 6180 euroa ja tuohon vaikka 2 viikkoa töitä päälle 3500 euroa niin koko katto olisi uusittu suunnilleen samaan hintaan.
Tilaisipa joku minultakin 8000 eurolla katon pesun. - kalliskallis
Olipas järkyttävän hintainen katonpesu yms.
Kohtuullinen hinta olis ollut max 5000€
Tuo 65000€ taas ei perustu mihinkään ja kuullostaa kyllä nyt ihan diipadaabalta koska meille teki 170m2 tiilikaton uusiksi 16000€ sama nakkikioski. 2-päivässä valmista luvattiin ja loppujenlopuksi viimeiset viimeistelyt tehtiin vasta 4kk päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513