Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kusettaa, mut ei tuu kusi

itkuinen ja vihainen

Mikäköhän mulla sitten on? Ensiks saataa olla kovaki kusihätä, mut sit ku menee veskiin, tuleeki ehkä vaan muutama tippa vaikka kuinka yritän kusta... Ja kusihädän tunne vaan jatkuu. Tosi inhottava vaiva siis!!! Miten saisin rakkoni tyhjäks? Onko mulla siis jotain virtsakiviä tms? Ei oo kyllä ollu kipuja siellä alapääs. Oon tyttö, 12-v. ois kiva jos joku pystys auttaan!

12

2939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shara

      sattuuko virtsaaminen? Saattaa olla virtsatien tulehdus.. minulla on ollut se, ja kokoajan tuntui, että on kusihätä, mut ei tullu mitää... se myös sattu ihan sairaasti.. Virtsatien tulehduksessa ei aina satu varsinkaan niin paljoa.. mutta tarkkaile tilannetta ja kysy lisää jos tarvitsee:)

      • itkuinen ja vihainen

        No jos se onki sitä. Pitäs vaa uskaltaa sit varata aika lääkäriin. Mitä ne siellä tutkii? Vai tarviiko lääkäriä? Minkälaiset lääkkeet?


      • ...
        itkuinen ja vihainen kirjoitti:

        No jos se onki sitä. Pitäs vaa uskaltaa sit varata aika lääkäriin. Mitä ne siellä tutkii? Vai tarviiko lääkäriä? Minkälaiset lääkkeet?

        ne ottaa vaan kusitestin ja kattoo siitä et onko siellä niitä bakteereita jotka viittais siihen


      • mä vaan...
        ... kirjoitti:

        ne ottaa vaan kusitestin ja kattoo siitä et onko siellä niitä bakteereita jotka viittais siihen

        ..joskus pienenpänä sama homma.Olin kakkos luokalla, javähintään kaks kertaa tunnissa piti käydä veskissä eikä tullu mitään!!! Sitte mun ope kerto siit meiän vanhemmille ja olin Sairaalan lasten puolella. Se oli kauheeta!!! Piti maata pöydällä ja eiköhän tuu sitte joku mies lääkäri sorkkimaan ala-päätä jne. Sitte se lääkäri meni käymään jossain ja jätti sen oven auki, niin ohi kävelevät ihmiset katto aika kivasti...

        Sitte mun piti litkittää mehua niin paljon että tuli vessa hätä, ja mennä röntgen kuvauksiin. Siinä piti sitte makuulteen pissata jonku paperin päälle samalla kun olin kuvauksissa. TOSI epämukavaa. Sitte siinä oli paljo muutakin noloja juttuja oista en jaksa kertoo, että en oo sen jälkeen pahemmin istuskellu lumihanges tai millään kylmällä alustalla.

        Se oli siis virtsa putken tulehdus, tai joku sinneppäin ja parani loppujn lopuksi lääkeillä. Ne ois saanu maksaa siellä henkisestä kärsimyksestä... (No, joo... Muahan ne vaan autto...)

        No kuiteski, se oli mun kokemus ja ehkä se on nykyään erilaista... n.5 vuotta aikaa!!!


      • Tyttö..
        mä vaan... kirjoitti:

        ..joskus pienenpänä sama homma.Olin kakkos luokalla, javähintään kaks kertaa tunnissa piti käydä veskissä eikä tullu mitään!!! Sitte mun ope kerto siit meiän vanhemmille ja olin Sairaalan lasten puolella. Se oli kauheeta!!! Piti maata pöydällä ja eiköhän tuu sitte joku mies lääkäri sorkkimaan ala-päätä jne. Sitte se lääkäri meni käymään jossain ja jätti sen oven auki, niin ohi kävelevät ihmiset katto aika kivasti...

        Sitte mun piti litkittää mehua niin paljon että tuli vessa hätä, ja mennä röntgen kuvauksiin. Siinä piti sitte makuulteen pissata jonku paperin päälle samalla kun olin kuvauksissa. TOSI epämukavaa. Sitte siinä oli paljo muutakin noloja juttuja oista en jaksa kertoo, että en oo sen jälkeen pahemmin istuskellu lumihanges tai millään kylmällä alustalla.

        Se oli siis virtsa putken tulehdus, tai joku sinneppäin ja parani loppujn lopuksi lääkeillä. Ne ois saanu maksaa siellä henkisestä kärsimyksestä... (No, joo... Muahan ne vaan autto...)

        No kuiteski, se oli mun kokemus ja ehkä se on nykyään erilaista... n.5 vuotta aikaa!!!

        Mulla on kyllä ne mennyt ihan itsellään ohi..
        En viitsi kaikkien pikku vaivojen takia mennä lääkäriin..useimmat mitkä sanotaan että paranee vain lääkkeillä on minulla parantunut itsellään..
        Pötypuhetta?


      • Jeesus
        itkuinen ja vihainen kirjoitti:

        No jos se onki sitä. Pitäs vaa uskaltaa sit varata aika lääkäriin. Mitä ne siellä tutkii? Vai tarviiko lääkäriä? Minkälaiset lääkkeet?

        Seksi auttaa!


      • misspink88
        Jeesus kirjoitti:

        Seksi auttaa!

        siis ootko sää joku seksin himonen murrosikänen jätkä, joka ei osaa muuta ajatella? :O


    • VAKAVA Sairaus!

      Sun virtsaputki on tukossa ja se on hyvin vakava sairaus! oikeesti, mee esittelee kylille tussuus nii sedät putsaa sen meisselillä !!

    • Sairausmies

      Sulla on vakava virtsaputkentukos, se voi johtaa kuolemaan.. Voi johtua liiallisesta pissaamisesta. Mee kylille esittelee revaas nii kyl sedät sen putsaa!! Voi auttaa jos tökit veitsellä kylkees reikiä!

    • määäääää

      mulla on ollu sama ttä kusettaa muttei tuu silloin kandee pestä alapää se auttaa ei ehkä kuitenkaanoo kusihätä mutta tuntuu siltä eli pesulle

      • Anonyymi

        Totu jo nuorena vaivaasi, se tulee kuitenkin kohdallesi, jos täytät 60 vuotta. Sen jälkeen elämäsi on pelkkää kusemista ja kusetusta!


    • Kokeile pistää neulalla virtsarakon läpi. Sen pitäisi tepsiä, ainakin minulla toimi ja minulla oli sama ongelma.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe