Tarvitsisin vahtikoiraa vähäksi aikaa voiko sellaisen lainata jostain kun en halua omaksi
Koiraa tarvitseva voiko sellaisen lainata
4
130
Vastaukset
- Ei_vuokrata_osta_oma
No ostahan joku sellaanen jota muutenkin ollaan viemässä piikille. Se on valmiiksi jo sekopäinen. Ja kun tilapäinen tarve lakkaa olemasta akuutti, niin sitten vaan toimitat sen minne sen alunpitäenkin piti mennä.
- trololololololololo
Et saa.
- EskoEsko
Se mitä sä tarttet on järkeä päähän.
- ostaomaksirekku
Eikö sulla ole kavereita, joilta saat lainaan?
Etsitkö hälyyttävää (haukkuu vaan)vahtikoiraa, vai isoa hankalasti hallittavaa vaarallista koiraa?
Osta koira omaksi, jos tarvetta nyt, niin varmaan tulevaisuudessakin, sitten olis koira valmiina.Katso aikusia kodinvaihtajia, niistä näkee millasia ovat, ei tule yllätyksiä.Puhdasrotuisiakin saa 300-600€ ,ei se ole paljoa.Ja kasvattajille jää joskus nurkkiin nuoria koiria, niitä kannattaa kysellä, saat halvemmalla kun pennun ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161