Toivoisin suomenkielisiä kirjavinkkejä aiheeseen liittyen.
Kiitos !
Meditoimiseen innostavaa kirjallisuutta
6
137
Vastaukset 6
- Buddhaprkl
Hardcore Zen
- Kisukatti
J.Krishnamurtin kirjat.
- capt-cöpenick
Löysin netistä kustannusyhtiö Unio Mystican sivut. Päätin kokeilla. Tilasin Lena Johanssonin kirjan Reiki Tie Terveyteen.
Kirjan keskiaukeamalla on kuvat, miten reikimeditaatiota voi opetella harjoittamaan.
Olin siinä vaiheessa(2006) hyvin syrjäytynyt vaikka olin jo vanhamies. Pelotti mennä reikikurssille Kotkaan.
Kurssinvetäjä sanoi, ettei ongelmaa tuli. Syksyllä kävin Reiki 2 kurssin.
Oli varmaan jo alkutalvea kun vasta havaitsin, että omia kipuja voi lievittää käsienasennoilla päänseudun kivuista alaraajoihin.
Sain vaimolta pois päänsäryn. Se siirtyi minuun. Käsienasentoja ja hengitystä käyttäen se poistui.
Kirjallisuudesta. Kun meditoiminen vakiintuu, sillä on ominaisuus opetaa aina lisää uutta. Voi olla etten Reiki 3 ehkä enää tarvitse.
Toivo Lång
Inkeroinen - hussempi
Rohkeasti vielä lisää vinkkejä ! Älkää arkailko....
kiitos ! - Buddhisti
Kuinka tiikeri kesytetään
Akong Tulku Rinpoche - SisäinenRauha
Kamalashila: Meditaatio, kattava valikoima erilaisia meditaatiotekniikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416