Raskaanako

Eveliiiina

Onkohan kuinka todennäköistä tulla raskaaksi jos on oletettavasti ovulaatiopäivänä harrastanut keskeytettyä yhdyntää kaksi kertaa? Ja kummallakin kerrallA mies on varmasti vetänyt ajoissa ulos. Yhdyntöjen välissä noin pari tuntia. Mietin että olisiko ensimmäisen yhdynnän seurauksena siittiöitä voinut jäädä penikseen vaikka on toki enimmät puhdistettu välissä?

4

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LäskiperseÄmmä115kg

      En tiiä, ite oon paksuna vaikka mua nussittiin perseeseen ja korvaan.

    • kissimissy

      Pitäisihän teidän tietää, että seksin aikana niitä touhutippoja tihkuu väkisinkin emättimeen jo ennen laukeamistakin.

      Mahdollisuudet on olemassa ja sinuna olisin hommannut äkkiä katumuspillerin apteekista. Jotkut "pamahtaa" paksuksi hyvinkin herkästi, siinä tuntuu olevan yksilöllisiä eroja.

    • äpyliini15

      Minä käytin keskeytys menetelmää kumppanini kanssa 2 vuotta, enkä tullut raskaaksi.
      Itse olisin kyllä tahtonut...

    • Anonyymi

      luultavasti olet. uusintakierroksessa varsinkin voi hyvinkin olla veilä siittiöitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe