Onkohan kuinka todennäköistä tulla raskaaksi jos on oletettavasti ovulaatiopäivänä harrastanut keskeytettyä yhdyntää kaksi kertaa? Ja kummallakin kerrallA mies on varmasti vetänyt ajoissa ulos. Yhdyntöjen välissä noin pari tuntia. Mietin että olisiko ensimmäisen yhdynnän seurauksena siittiöitä voinut jäädä penikseen vaikka on toki enimmät puhdistettu välissä?
Raskaanako
Eveliiiina
4
227
Vastaukset
- LäskiperseÄmmä115kg
En tiiä, ite oon paksuna vaikka mua nussittiin perseeseen ja korvaan.
- kissimissy
Pitäisihän teidän tietää, että seksin aikana niitä touhutippoja tihkuu väkisinkin emättimeen jo ennen laukeamistakin.
Mahdollisuudet on olemassa ja sinuna olisin hommannut äkkiä katumuspillerin apteekista. Jotkut "pamahtaa" paksuksi hyvinkin herkästi, siinä tuntuu olevan yksilöllisiä eroja. - äpyliini15
Minä käytin keskeytys menetelmää kumppanini kanssa 2 vuotta, enkä tullut raskaaksi.
Itse olisin kyllä tahtonut... - Anonyymi
luultavasti olet. uusintakierroksessa varsinkin voi hyvinkin olla veilä siittiöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1102311Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from271869Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen261837Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276471836- 991775
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la571112- 1101016
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20863- 52834
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110817