Kaksi poikaa kävi omenavarkaissa. He halusivat jakaa saaliinsa tasapuolisesti. Alettiin miettiä, missä olisi turvallista suorittaa jako, ettei jäisi kiinni. Toinen pojista keksi, että hautausmaalla oli näin ilta-aikaan hiljaista. Niinpä pojat kiipesivät hautausmaan kiviaidan yli ja alkoivat jakaa. Yhden madonsyömän omenan pojat heittivät aidan yli.
Samaan aikaan oli muuan vanharouva kävelyllä. Hän kuuli hautausmaalta ääniä ja pysähtyi aidan viereen.
-sinulle, minulle, sinulle...
kuului yksitoikkoinen keskustelu. Vanha nainen kauhistui ja ajatteli, että hyvä- ja pahahenki siellä jakoivat vainajia keskenään. Hän kuunteli vielä ja kauhistui entisestään.
Viimein pojat saivat jaon loppuun.
-sinulle, minulle, sinulle, minulle... sinä saat vielä senkin, joka on aidan takana, tokaisi toinen pojista.
Mummo kauhistui ja juoksi vikkelästi karkuun.
HUPAISAA HUUMORIA, KLIKKAA TÄSTÄ!
14
4565
Vastaukset
- Punisher
Olipa hyvä
- minerva23
Very Good. It was so funny.... Hahaha haaaa.
- piip
minerva23 kirjoitti:
Very Good. It was so funny.... Hahaha haaaa.
Pitkästä aikaan HUIPPU! vitsi ;)
- Grunt
Samat sanat
- ÄmmänLento
Toi oli muuten HYVÄ! Siis; - Good...GOOD!!!
- TytSi.
Olipahan hupasaa. :p Parempiakin kyllä on kuultu, mut toi oli hyvä :)
- tarkka-ampuja
On ihan ratkiriemukas juttu.Kuka on kirjailija?
- Jannikkka
kasku pitkästä aikaa, mikä sai hymyn huulille.
Olen tässä joutessani selaillut vitsipalstoja,
mutta yleensä kehnonlaisia ovat jutut.- pieru
aika kuiva vitsi!
- defcon
upee vitsi ;D
- kitzie-girl
Siis tosi hyvä!!! mä antaisin numeroks 9 ja se loppu oli sika hyvä!!!
- hahaa-HAHAA
kitzie-girl kirjoitti:
Siis tosi hyvä!!! mä antaisin numeroks 9 ja se loppu oli sika hyvä!!!
TOI OLI HYVÄ
- ouyfieuf
hahaa-HAHAA kirjoitti:
TOI OLI HYVÄ
Toi oli tosi hyvä!!!
- vTTuSı
ouyfieuf kirjoitti:
Toi oli tosi hyvä!!!
=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802