furiosha kiitos jos vastaisit

joomaliina23

olen yli 50 velkajärjestelyssä oleva hyvin rakasta aikaa saanko joskus raha asiani kuntoon?suhteessa olen mutta kihloihinkin haluaisin kumppani vaan empivä menemmeköhän kihloihinkaan koskaan?kumppanilla jotai härdelliä töissä mitäköhän lie?miten häne terveyden näet?näkyykö muutto kuvioita?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raha
      Me kaikki heijastamme joskus omia mielikuviamme ja käsityksiämme kohtaamiimme tilanteisiin ja ihmisiin. Rahavaikeudet voivat tällä hetkellä näyttää ylitsepääsemättömiltä, mutta korttien mukaan ne ovat kuitenkin sinun elämääsi tarpeellisia jos vai suostut käymää nämä vaikeudet läpi luovuttamatta. Kun rahavaikeudet ovat ohi, pystyt taas jatkamaan elämääsi entistä vahvempana ja yhtä kokemusta rikkaampana. Suhtaudu tilanteeseesi vian levollisin mielin. Tilanne ei ehkä järjesty heti nyt, mutta se järjestyy kyllä aikanaan.

      Katsaus suhteeseen
      Nämä kortit onkin vaikeasti tulkittavia... Vaikuttaisi siltä, että mies on sisäänpäin kääntyneempi, kun taas sinä olet keskittynyt enemmän ulkoiseen maailmaan ja elät kiireisesti hetkessä. Mies haluaa ilmeisesti edetä suhteessa rauhallisesti ja antaa siksi sinulle kylmän ja empivän kuvan itsestään. Kortit kehottavat muistamaan, että parisuhde on yhteinen, elämän pituinen matka ja oli tämän matkan määränpää sitten mikä tahansa, niin sinne ei kannata turhaan kiirehtiä. Löydät parisuhteessa onnen kun etenet rauhallisemmin, etkä hoputa miestä. Kihlat tulevat jos ovat tullakseen ja onnellista elämää kumppanin kanssa voi elää ilman kihlautumista ja avioliittoakin.

      Miehen työ
      Töissä tosiaan on jotain härdelliä. Korttien perusteella miehelle vaikuttaisi kasautuvan nyt todella paljon työtehtäviä, joista ei selviä yksin ja mies syyttää itseään siitä kun ei pysty täyttämään hänelle asetettuja vaatimuksia ja odotuksia. Miehen kannattaisi nyt vain tehdä yhteistyötä työkaveriensa kanssa ja jakaa työtaakkaa useammalle ihmiselle, sen sijaan että yrittää selvitä kaikesta yksin. Miehen terveyttä katsoessa en korteista nähnyt mitään isompaa, vain stressiä tämän työasian vuoksi, joten hänen kannattaisi mahdollisuuksien mukaan käyttää aikaa rentoutumiseen vapaa-ajalle sen sijaan, että toisi työt päässään kotiin ja pohtisi niitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe