Olemme lähdössä nyt syyskuun alussa mallorcalle ja katselin säätietoja joka ei niin paljon miellyttänyt... :( taisi olla pilvisiä ja sateisia päiviä n. 4-5.... kestääkö sateet yleensä kauan vai onko vain kuuriluonteisia? Olisi kiva et olis ees pari kunnon hellepäivää... pilvet ei haittaa kunhan ei vaan sataisi paljon.... kokemuksia kaipaisin tästä .. jos näyttää esim 25 ja pilvistä niin kait siel pärjää?!?
sää syykuussa?
4
265
Vastaukset
- Ebe69
Millaista oli viime syyskuussa Mallorcalla? Itse lähdössä ehkä tänä syksynä syyskuun lopussa, niin olisi kiva tietää kaikenlaista...
Kun olen ollut syyskuussa, niin eipä valittamista.
- Plutja
Tästä linkistä näkyy vuosien 2013/2015 eri kuukausien lämpötila/tuulet/sadepäivät.
Valitse >>Informes mensual haluamasi kuukausi ja vuosi klikkaa sen jälkeen >>mostrar luukkua.
Esille tulee kuukauden >päivä>vuorokauden min-keskilämpö-max. >tuulen voimakkuus sekä sateenmäärä.
http://www.balearsmeteo.com/informes_mensuales_anuales.php - mällörcä
Useamman kerran käyty lokakuussa ja aina ollut hellepäiviä, sadepäiviä muistan yhden ja pilvisiä joitakin. Eli oma kokemus säästä ollut hyvä, siinä 25 asteen ympärillä pyörinyt. Ja merivesi ollut riittävän lämmintä uimiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049334
- 474529
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421881- 241610
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131361Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381287Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893