Ikävä on sua

Ei sinua voi unohtaa..:)
25191
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 25

Vanhimmat

sehän hyvä ;D

Äänestä

Sama täällä en voi unohtaa ;D
Tykkän susta , tuu esiin ;D
Älä hylkää mua :(

Äänestä

Niin mullakin

Äänestä
  • En usko, sanot vain.

Äänestä

• envoiuskoa kirjoitti:

En usko, sanot vain.

Kyllä on! Vaikka on tapahtunut kaikenlaista.

Äänestä

Jatkan samaa rataa..ja vonkunaa. Ei se mitään täällä auta, tuleepa paha mieli laitettua sinikehykselliseen laatikkoon. Järjettömän kauhea ikävä. Voisin mennä oksentamaan, ikävästä, ja sanon tämän tosissani. Mutta mulla on koko matkan käynyt tää fysiikan päälle en tiedä miksi.

Äänestä

M vai N ikävöi. Toimi asian kanssa.

Äänestä

Silloin pitää puhua lempeästi.

Äänestä
  • Se ei myöskään riitä, että toinen puhuu, toisenkin pitää puhua. Pitää avautua tunteistaan.

Äänestä

• Silitellä kirjoitti:

Se ei myöskään riitä, että toinen puhuu, toisenkin pitää puhua. Pitää avautua tunteistaan.

Sitten pitää tietty huomioida nainen ;)
    http://youtu.be/fZZyHI8Jwuo

Äänestä

• Jos edes pientä paijausta..?

Äänestä

• En mä huoli oikeasti pikaliimasta, mä tahdon mun rakkaan vain h ä n e t!

Äänestä

• Miksi kaikesta pitää puhua.Jos toinen on yhtään samalla aaltopituudella herkimpiin hetkiin ei tarvita sanoja.Usein puhe ja sanat rikkovat sen hauraan mutta täydellisen tunteen joka kertoo jotain tärkeää .Sanaton yhteys kertoo enemmän kuin sanallinen.Itse olen mieleenpainuvimmat hetket kokenut hiljaisuudessa.Yleiset keskustelupalstat ei ole ehkä se minun juttu.Arvokkaat asiat ovat minulle niin arvokkaita että jaan ne vasta sitten kun tunnen,että toinen on valmis ottamaan kertomani vastaan ja hetki on oikea.Kohdallani se vaatii usein paljonkin aikaa ja usein väärinkäsitykset ja muu pilaa ennenkuin tilanne on siihen kypsä.En kuitenkaan ole katkera,että pidän asioita sisälläni tai olisin jotenkin huonompi kuin muut.Ehkä luotan muihin asioihin enemmän kuin sanoihin.Ihmistä voi lukea monella tavalla.Oikeat toisilleen ymmärtävät kyllä sen ja tukevat toisiaan.Ja hyväksyvät toisen"puutteetkin"vaikka eihän ne puutteita ole,erilaisuutta vaan.Rikkaus.

Äänestä

• Ajattelen ja käyttäydyn samoin.

Äänestä

• Paijaantiiviisti kirjoitti:

En mä huoli oikeasti pikaliimasta, mä tahdon mun rakkaan vain h ä n e t!

Kiitos paijauksesta, parempi mieli.

Äänestä

No samoin on,

Äänestä

Ja arvaa, onko mulla ikävä sua; kyllä on.
Komee oot.

Äänestä

yrittää unohtaa, sillä se kaikki mitä oli, on kirjoitettu polttomerkillä sydämeeni.
HÄN on yhäkin <3.

Äänestä

miehelle menee en minäkään voi sinua unohtaa..tänäänkin ajattelin vain sinua halit

Äänestä

Luulin, että halusit unohtaa. Sitäpä saa mitä tilaa.

Äänestä
  • Niin minäkin luulin... ja toivoin :(

Äänestä

• Miksi toivoit ja olet kuitenkin surullinen.

Äänestä

joo..varmaankin ikuinen ikävä..ei vain voi mitään tunteilleen,
mutta yhä ilman paria se jumaloitukin osapuoli yhä kulkee

Äänestä

Hah!!! Siitäs sait.

Äänestä

Näin on sanaton yhteys on paljon enemmän kun ...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

eivoimitään kirjoitti:

Ei sinua voi unohtaa..:)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu