Ikävä on sua

eivoimitään

Ei sinua voi unohtaa..:)

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojoppas

      sehän hyvä ;D

    • Rakastansuaa

      Sama täällä en voi unohtaa ;D
      Tykkän susta , tuu esiin ;D
      Älä hylkää mua :(

    • kamalaikävä

      Niin mullakin

      • envoiuskoa

        En usko, sanot vain.


      • kamalaikävä
        envoiuskoa kirjoitti:

        En usko, sanot vain.

        Kyllä on! Vaikka on tapahtunut kaikenlaista.


    • Taisintaasvalvoa

      Jatkan samaa rataa..ja vonkunaa. Ei se mitään täällä auta, tuleepa paha mieli laitettua sinikehykselliseen laatikkoon. Järjettömän kauhea ikävä. Voisin mennä oksentamaan, ikävästä, ja sanon tämän tosissani. Mutta mulla on koko matkan käynyt tää fysiikan päälle en tiedä miksi.

    • noregrezzzzz

      M vai N ikävöi. Toimi asian kanssa.

    • Hyväilläsanoilla

      Silloin pitää puhua lempeästi.

      • Silitellä

        Se ei myöskään riitä, että toinen puhuu, toisenkin pitää puhua. Pitää avautua tunteistaan.


      • Onmiehetluotu
        Silitellä kirjoitti:

        Se ei myöskään riitä, että toinen puhuu, toisenkin pitää puhua. Pitää avautua tunteistaan.

        Sitten pitää tietty huomioida nainen ;)
        http://youtu.be/fZZyHI8Jwuo


      • pikaliima__

        Jos edes pientä paijausta..?


      • Paijaantiiviisti

        En mä huoli oikeasti pikaliimasta, mä tahdon mun rakkaan vain h ä n e t!


      • Joskusvaikeneminenkultaa

        Miksi kaikesta pitää puhua.Jos toinen on yhtään samalla aaltopituudella herkimpiin hetkiin ei tarvita sanoja.Usein puhe ja sanat rikkovat sen hauraan mutta täydellisen tunteen joka kertoo jotain tärkeää .Sanaton yhteys kertoo enemmän kuin sanallinen.Itse olen mieleenpainuvimmat hetket kokenut hiljaisuudessa.Yleiset keskustelupalstat ei ole ehkä se minun juttu.Arvokkaat asiat ovat minulle niin arvokkaita että jaan ne vasta sitten kun tunnen,että toinen on valmis ottamaan kertomani vastaan ja hetki on oikea.Kohdallani se vaatii usein paljonkin aikaa ja usein väärinkäsitykset ja muu pilaa ennenkuin tilanne on siihen kypsä.En kuitenkaan ole katkera,että pidän asioita sisälläni tai olisin jotenkin huonompi kuin muut.Ehkä luotan muihin asioihin enemmän kuin sanoihin.Ihmistä voi lukea monella tavalla.Oikeat toisilleen ymmärtävät kyllä sen ja tukevat toisiaan.Ja hyväksyvät toisen"puutteetkin"vaikka eihän ne puutteita ole,erilaisuutta vaan.Rikkaus.


      • sielunyhteydessä

        Ajattelen ja käyttäydyn samoin.


      • Joshänmiesolit
        Paijaantiiviisti kirjoitti:

        En mä huoli oikeasti pikaliimasta, mä tahdon mun rakkaan vain h ä n e t!

        Kiitos paijauksesta, parempi mieli.


    • minullakin

      No samoin on,

    • kortti1

      Ja arvaa, onko mulla ikävä sua; kyllä on.
      Komee oot.

    • Eiedeskannata

      yrittää unohtaa, sillä se kaikki mitä oli, on kirjoitettu polttomerkillä sydämeeni.
      HÄN on yhäkin <3.

    • vainsinulle67

      miehelle menee en minäkään voi sinua unohtaa..tänäänkin ajattelin vain sinua halit

    • Kysynvaan

      Luulin, että halusit unohtaa. Sitäpä saa mitä tilaa.

      • jaishjgf

        Niin minäkin luulin... ja toivoin :(


      • enymmärrätuota

        Miksi toivoit ja olet kuitenkin surullinen.


    • joo..varmaankin ikuinen ikävä..ei vain voi mitään tunteilleen,
      mutta yhä ilman paria se jumaloitukin osapuoli yhä kulkee

    • tyytyväinen--oon

      Hah!!! Siitäs sait.

    • Joskusvaikenenkin

      Näin on sanaton yhteys on paljon enemmän kun ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1783
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1315
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1171
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe