Olli ja minä..

Mirella

Sinä kesänä olin kuudentoista, juuri kukkaan puhjennut pieni nainen. Oli sateinen keskikesän ilta ja olin matkalla kaupalta kotiin.
Kova rankka sade yllätti minut ja ehdin kastua ihan kokonaan. Salaimoi ja ukkosti..minua alkoi hieman pelottaa.
Hyvän ystäväni Essin koti oli juuri sopivasti matkan varrella ja päätin käydä kuivattelemassa hänen luonaan. Päälläni oli valkoinen avonainen toppi ja lyhyt punainen hame. Topistani näkyi läpi valkoiset rintsikkani ja tunsin oloni suojattomaksi. Alkoi olla jo kylmäkin.
Pimputin Essin ovikelloa ja oven tuli avaamaan ystäväni ylisöpö isoveli, joka oli minua pari vuotta vanhempi. Hönen nimensä oli Olli.

Hän näytti hieman hämmästyneeltä nähdessään minut. Kysyin Essiä, mutta hän kertoi että Essi oli käymässä ukkinsa luona, mutta voisin jäädä odottelemaan häntä, kun oli niin huono sääkin.
Suljin oven perässäni ja Olli toi minulle pyyhkeen, että voisin kuivata itseni. Huomasin, että hän tarkasteli minua ja hän ei oikein tiennyt, mitä tekisi. Sitten hän toi minulle valkoisen t-paitansa ja villasukat, että voisin vaihtaa vaatteet. Kiitin ja menin vaihtamaan vaatteet Essin huoneeseen. Otin topin ja hameen pois ja heitin tuolille. Kuivasin itseni ja vaihdoin t-paidan. Se oli vähän liian lyhyt ja se peitti juuri ja juuri stringini.

Menin etsimään Ollia. Löysin hänet keittiöstä laittamassa kaakaota. Hän antoi minulle lämpimän kaakaomukin ja menimme hörppimään niitä olohuoneeseen. Katselimme samalla tv:tä. Mitään hyvää ei tuntunut tulevan miltään kanavalta. Jäimme katsomaan jotain englantilaista elokuvaa, joka kertoi tytöstä ja pojasta, jotka seurustelivat. Jossain välissä he sitten alkoivat rakastella. Minulle ja Ollille tuli hieman vaivautunut olo. Kumpikaan ei kuitenkaan vaihtanut kanavaa. Vein tyhjät kaakaomukimme keittiöön ja menin takaisin olohuoneeseen. Katselimme elokuvan loppuun ja minua alkoi väsyttää..

Essiä ei kuulunut eikä näkynyt ja ukkonen yltyi. Menimme Ollin huoneeseen ja istuimme hänen sängyllään. Olli soitti kitarallaan ihania kappaleita. Huomasin pitäväni Ollista.. en tuntenut häntä kovin hyvin. Olimme pienempänä parempia kavereita.

Yht'äkkiä kuului kamalan kova pamaus. Hätkähdin ja tartuin kiinni Ollin olkapäästä kaksin käsin. Hän rauhoitteli minua ja sanoi, että se oli vain ukkonen. Hän otti minut kainaloonsa ja katsoimme toisiamme. Katselua kesti ikuisuus. Sitten hän suuteli minua hellästi. Vastasin suudelmaan ja hän rutisti minua kovemmin. Kävimme makaamaan sängylle ja suutelumme muuttui koko ajan kiihkeämmäksi. Ollin kädet löysivät paidan alle ja hän yritti aukaista valkoiset rintsikkani. Aukaiseminen ei millään meinannut onnistua. Hän pyysi apua, mutta sanoin että hän saa selviytyä itse jos haluaa ne auki.. alkusählingin jälkeen hän sai ne auki. Hän näki kuinka nännini olivat kovettuneet. Olli otti meidän molempien t-paidat pois.

Hän jatkoi suuteluani ja hänen vahvat vilkkaat kätensä löysivät myös stringini, joita hän alkoi vetää pois. Hän siirtyi alemmas koko ajan alemmas suudelleen kaulaani, isoja rintojani ja lopulta hän veti stringini kokonaan pois. Hän aloitti hellän koskettelun ja klittani pyörittelyn samalla katsoen minua silmiin. Huomasin huokailevani ja kostuvani yhä enemmän. Olli alkoi leikitellä kielellään ja nuolla minua. Samalla hän työnsi yhtä sormea sisääni ja sitten kahta yhtä aikaa. Enempää sinne ei tuntunut mahtuvan, koska olin niin tiukka neitsyydestäni johtuen.

Pyysin Ollia lopettamaan ja nousin istumaan. Suutelin häntä ja aukaisin hänen farkkujensa napit. Housujen etumus oli selvästi kasvanut. Laskin hänen housujaan alemmas ja hänen molonsa vapautui vankilastaan. Aloitin hitaan edestakaisin vetelyn ja samalla aloin nuolla hänen moloaan kuin tikkaria. Suukottelin sen päätä ja vartta samalla hitaasti runkaten sitä. Nuolin ja katselin, kuinka Olli nautti. Hänen hengityksensä kävi raskaammaksi koko ajan. Hänen rintakehänsä kohoili ja hän kertoi tulevansa pian ja pyysi minua lopettamaan.

Hän otti yöpöydän laatikostaan kortsun ja minä halusin laittaa sen paikalleen. Se menikin oikein hyvin paikalleen. Olli kävi sängylle istumaan seinää vasten ja minä menin istumaan hänen syliinsä kahareisin. Suutelimme hetken ja hyväilimme toisiamme. Aloin ohjaamaan Ollin moloa sisääni hitaasti. Tunsin pientä kipua immenkalvoni rikkoutuessa, mutta tunsin samalla myös mielihyvää.. olo tuntui niin täydeltä, kun saimme uppoamaan Ollin molon syvemmälle. Minulta pääsi syvä huokaisu. Pysähdyimme hetkeksi suutelemaan ja Olli hyväili samalla klitoristani. Aloin hitaasti nousemaan ylöspäin ja alaspäin.. kiusoittelin Ollia supistelemassa lantion pohjan lihaksiani. Yllätyin, kun en tuntenut enää kipua..tanssi-harrastukseni oli ehkä venyttänyt immenkalvoani. Jatkoimme hitaasti ja Olli kyseli, että koskeeko. Vastasin, että ei enäa ja pudistin päätäni. Nopeutin hieman tahtiani ja tunsin olevani tuloillani. Kerroin Ollille ja hän kaatoi minut makuuasentoon ja jatkoi molonsa liikutteluani sisässäni. Huokailin ja Olli tuli..tunsin, kuinka hänen lastinsa lensi sisääni. Olimme hetken päällekkäin ja Olli kellistyi viereeni. Suutelimme ja halailimme.

Kohta huomasimme, kun Ollin molo alkoi olla taas tanassa. Runkkasin sitä hiljaa ja laitoimme entisen kortsun tilalle toisen. Ohjasin molon sisääni ja makasimme kyljellään toisiamme hiljaa katselleen. Olli aloitti hitaan edestakais-liikkeen ja myötäilin hänen liikkeitään lantiollani. Koskettelimme toisiamme hellästi. Tuntui paremmalta kuin ensimmäinen kerta. Kiihdytimme tahtia ja Olli tuli taas päälleni. Kiedoin jalat hänen lantionsa ympärille ja molo upposi koko ajan syvemmälle. Pian huomasin, kuinka aloin hengittää raskaammin ja äännähdellä äänekkäämmin. Pilluni alkoi sykkiä kovemmin ja olo oli kuin taivaassa. Olli tuli ja suutelimme jälleen.. makailimme sylikkäin pitkään.

Olli sanoi, että haluaisi tavata minut uudelleen..niin, että menisimme ihan oikeille treffeille. Suostuin ja olin onneni kukkuloilla. Puimme päällemme ja huomasimme, että sade oli lakannut. Olli kävi saattamassa minut kotiin ja sovimme jo seuraavan päivän tapaamisesta..

-tämä oli ensimmäinen kirjoitelmani.. mielipiteitä?

18

12050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esha

      Siis liian satumaista ja hempeetä unelmaa..

      • Mirella

        Se onkin minun hempeetä unelmaa..


    • vaakneri

      Toppi, hame ja stringit... miten tuo yhdistelmä on niin miljoonaan kertaan kuultu. Jäi vain epäselväksi, että olihan myös pystyt C-kupit ja posliini? Ilman niitä tämä tarina ei ole uskottava.

      • Mirella

        No hyi helevetti mitään posliinia tai C-kuppia..
        Kyllä kai kesällä voi hametta ja toppia käyttää ja stringejä, jos ei halua että alkkareitten rajat näkyy. Miksi pitäisi olla uskottava tarina? Jos sen pitäisi niin se olisi tositarinoissa.. Se on vain minun unelmani.


    • Oka

      Mun mielestä toi tarina oli hyvä... pikkasen kompurointia jossakin kohdin mutta ei haitannut =) Vastapainoks näille muille mielipiteille sanottakoon että olipa ihanan hempeä ja romanttinen.

      • Mirella

        Kiva kuulla, että joku tykkäsi..:)


    • Pilkunviilaaja

      Olli käytti kortsua ja "tunsin kuinka hänen lastinsa lensi sisääni"... Meniks se kortsu rikki??

      • Mirella

        sovitaan nyt vaikka niin..:) kirjoitin vähän kiireessä..


    • running_free

      Hyvä tarina, sellainen puhdas ei mitään liian härskiä.

      Kirjottele vaan lisää, sä varmasti saat vielä parempiakin novelleja aikaiseksi :)

      • Mirella

        Kiva kuulla, että joku piti..:) Niin tuo tosiaan oli ensimmäinen ja vähän kiireessä kirjoitettu. seuraavat on ehkä parempia, jos jaksan kirjoittaa.


      • running_free
        Mirella kirjoitti:

        Kiva kuulla, että joku piti..:) Niin tuo tosiaan oli ensimmäinen ja vähän kiireessä kirjoitettu. seuraavat on ehkä parempia, jos jaksan kirjoittaa.

        Totta kai sä jaksat kirjottaa uuden :)

        Meinasitkos millon ruveta kirjottamaan?


      • Mirella
        running_free kirjoitti:

        Totta kai sä jaksat kirjottaa uuden :)

        Meinasitkos millon ruveta kirjottamaan?

        sitten kun tulee inspiraatio..:)


      • running_free
        Mirella kirjoitti:

        sitten kun tulee inspiraatio..:)

        Odotellaan, odotellaan...

        Kerro jos sä tarttet inspiraatioon apua :D


      • Mirella
        running_free kirjoitti:

        Odotellaan, odotellaan...

        Kerro jos sä tarttet inspiraatioon apua :D

        Mä kerron..:) mutta saat kyllä odottaa aika kauan..en mä nyt ihan heti toista..


    • welluuzz ja bikkelssi

      miten se lasti voi tulla sisään jos sulla on kortsu???

      • Mirella

        se repesi ja tulin raskaaksi..äly hoi kakkiaiset.


      • Tytti
        Mirella kirjoitti:

        se repesi ja tulin raskaaksi..äly hoi kakkiaiset.

        ... sitten tuli kuvioon mukaan tämä "molo tanassa" ja purskahdin nauruun! Ehkä seuraavaan voit käyttää jotain muuta?


    • jee

      eka laitat kortsun sille jätkälle ja sit seuraavaks sen spermat lentääki sun sisään...just joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe