onko normaalia isältä?

tea

Onko teistä normaalia että, joka ilta kun olen mennyt jo sänkyyn alkaakseni nukkumaan, tulee isäni huoneeseeni ja antaa minulle hyvänyön suukon, suoraan suulle? Täytän parin kuukauden päästä 15, ja musta tää on ruvennut tuntumaan oudolta. Äiti lopetti suukottelut jo vuosia sitten. Lisäksi isäni läpsii mua takapuolelle ja onpa joskus tehnyt senkin, että tulee kylpyhuoneeseen "muka vahingossa" kun olen suihkussa, enkä ole lukinnut ovea. Käyttäytyykö muiden isät näin? Pitäiskö olla huolissaan isästäni?

20

6675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmäävaa

      selvä pervo!

      • ---

        Mullaki iskä antaa suukon joka ilta suulle, mut en kehtaa sanoo sille mitää vaikka en TOD haluis et se tekee sen......joskus se laittaa käden mun ympärille ja silleen.....HYI! Auttakaa!


    • Saara

      Kerro isällesi, ettet pidä siitä, jolloin hänen on ehdottomasti lopetettava se. Et kertonut onko isäsi tapa toivottaa hyvät yöt sinulle jatkunut kuinka pitkään. Onko se tapa, josta hän ei älyä luopua, jos "traditionne" on lapsuudesta asti peräisin. Omasta mielestäni suulle suukottaminen on kaikkiaan vain aikuisten kesken tapahtuvaa. Omia lapsianikaan, jotka ovat vielä pieniä, en suukottele suulle. Tee raja isäsi käyttäytymiseen ja puhu asiasta äidillesi tai jollekin muulle luotettavalle aikuiselle. Takapuolelle läpsiminen ja suihkuun tuleminen ovat samalla tavoin oman intimiteettirajasi loukkaamista, niin ei saa tapahtua ja sen rajan asetat viime kädessä itse, jos kerran ympärilläsi on aikuisia, joilla rajojen kunnoittaminen ontuu.

      • tea

        Se suukkojuttu on ihan lapsuudesta asti ollu tapana isällä, mut ku oon jo tän ikäinen.. Mä en tiedä miten mä kehtaisin tästä äidille kertoo!Ihan kauheeta ajatellakaa et isä ois jotenki sairas.. mut ku ei tää sen käytöskää tunnu hyvältä. Ei se tee sitä ikinä äidin nähden. Mitä mä sanoisin isälle?? Entä jos se suuttuu, ku luulee et pidän sitä ihan perverssinä tyttärensä ahdistelijana...


      • aamu
        tea kirjoitti:

        Se suukkojuttu on ihan lapsuudesta asti ollu tapana isällä, mut ku oon jo tän ikäinen.. Mä en tiedä miten mä kehtaisin tästä äidille kertoo!Ihan kauheeta ajatellakaa et isä ois jotenki sairas.. mut ku ei tää sen käytöskää tunnu hyvältä. Ei se tee sitä ikinä äidin nähden. Mitä mä sanoisin isälle?? Entä jos se suuttuu, ku luulee et pidän sitä ihan perverssinä tyttärensä ahdistelijana...

        Mun isä on ihan samanlainen! Ainoa mitä se ei tee, on iltasuukko suoraan suulle. Sen se antaa poskelle. On "muka vahingossa" montakin kertaa tullu suihkuhuoneeseen kun mä oon suihkussa. Ja aamulla (ei tapahdu joka arkiaamu, mutta vähintään 2 kertaa viikossa) se tulee herättelee (ihan turhaan, koska se tietää, että mun kello on soimassa). Sitten kun saan itseni ylös ja alan pukemaan, niin sattuu aina (eikä se ole isälle mikään VAHINKO) niin, että se ryntää suoraan huoneeseen kun oon pukemassa ja oon alasti/puolialasti huoneessa. Yritän aina aamusin mennä vessaan pukeutumaan lukkojen taakse, mut aina ei onnistu, jos joku on just suihkussa tai jotain. Sitten se aina koskettelee mua ja mun rintoja (!!!!!!) muka vahingossa ja läpsii tahalleen perseelle. Jos istun sohvalla niin se tulee ihan kiinni muhun ja kun ajattelen lähtee pois niin se tarraa kädestä kiinni ja sanoo, että "älä nyt vielä lähe, istu nyt vähän aikaa isäs vieressä" ja sitten se istuttaa mut syliinsä ja en pääse pois kun se on liian vahva. Yritän aina sanoo, että "päästä mut pois" ja "mulla on muuta tekemistä" ja "irti", mut ei se auta. Ei se kyllä tee mitään sellasta kun mun äiti on lähettyvillä. Sitten isä puhuu mulle kaikkee tosi pervoa. Aina vihjailee kaikesta jopa mun kavereiden kuullen. Se on tosi noloa, kun mun kaverit sitten pitää isän kautta muakin ihan pervona ja huonona ihmisenä!!! :( enkä mäkään kehtaa sanoo tästä äitille enkä isälle varsinkaan viitti sanoa, että pidän sitä tosi pervona ja sellasena!!9


      • mi$$y
        aamu kirjoitti:

        Mun isä on ihan samanlainen! Ainoa mitä se ei tee, on iltasuukko suoraan suulle. Sen se antaa poskelle. On "muka vahingossa" montakin kertaa tullu suihkuhuoneeseen kun mä oon suihkussa. Ja aamulla (ei tapahdu joka arkiaamu, mutta vähintään 2 kertaa viikossa) se tulee herättelee (ihan turhaan, koska se tietää, että mun kello on soimassa). Sitten kun saan itseni ylös ja alan pukemaan, niin sattuu aina (eikä se ole isälle mikään VAHINKO) niin, että se ryntää suoraan huoneeseen kun oon pukemassa ja oon alasti/puolialasti huoneessa. Yritän aina aamusin mennä vessaan pukeutumaan lukkojen taakse, mut aina ei onnistu, jos joku on just suihkussa tai jotain. Sitten se aina koskettelee mua ja mun rintoja (!!!!!!) muka vahingossa ja läpsii tahalleen perseelle. Jos istun sohvalla niin se tulee ihan kiinni muhun ja kun ajattelen lähtee pois niin se tarraa kädestä kiinni ja sanoo, että "älä nyt vielä lähe, istu nyt vähän aikaa isäs vieressä" ja sitten se istuttaa mut syliinsä ja en pääse pois kun se on liian vahva. Yritän aina sanoo, että "päästä mut pois" ja "mulla on muuta tekemistä" ja "irti", mut ei se auta. Ei se kyllä tee mitään sellasta kun mun äiti on lähettyvillä. Sitten isä puhuu mulle kaikkee tosi pervoa. Aina vihjailee kaikesta jopa mun kavereiden kuullen. Se on tosi noloa, kun mun kaverit sitten pitää isän kautta muakin ihan pervona ja huonona ihmisenä!!! :( enkä mäkään kehtaa sanoo tästä äitille enkä isälle varsinkaan viitti sanoa, että pidän sitä tosi pervona ja sellasena!!9

        toihan on ihan hirveetä..=/..toi ei ole normaalia..en mä ainakaan kestäis tollasta! oikeesti,jos et halua tuollaista,niin mene ihmeessä heti kertomaan äidillesi tästä asiasta,niin mä ainakin tekisin..eikä se kertominen ole noloa,et sinä ole sitä aiheuttanut vaan isäsi.


      • soomalainen
        mi$$y kirjoitti:

        toihan on ihan hirveetä..=/..toi ei ole normaalia..en mä ainakaan kestäis tollasta! oikeesti,jos et halua tuollaista,niin mene ihmeessä heti kertomaan äidillesi tästä asiasta,niin mä ainakin tekisin..eikä se kertominen ole noloa,et sinä ole sitä aiheuttanut vaan isäsi.

        Juu... tällasia me suomalaiset ollaan.. Ulkomailla toi on aivan normaalia, mutta tyhmältähän se täälläpäin tuntuu.. käske lopettamaan..


    • pikkis

      Minä sinuna olisin huolissani isäsi käytöksestä.Tuollainen ei ole mormaalia.Pystytkö keskustelemaan asiasta äitisi kanssa?Voit myös sanoa isällesi ettet pidä siitä että hän suutelee sinua suulle.Ehkä hän tahtomattaan tekee niin.Minusta sinun kannattaa puhua asiasta ennenkuin se menee liian pitkälle.Pidä itsestäsi huolta.

    • Tuksu

      Hyvänyön suukko on ihan normaalia jos sen antaa poskelle. ei suulle hyi..

    • sara

      tuo on mun mielestä ihan normaalia..isäsi haluaa näyttää että välittää susta.. hän ei ole vielä " tajunnut tai omaksunut" asiaa että olet kohta jo aikuinen... olet ehkä hälle vielä se pikkuinen kiltti isin tyttö.. :) en usko että isälläsi on mitään taka ajatuksia... mutta tsemppiä...

    • Anu 14v

      Olet ihmeen säikky, ei tossa ny mitään ihmeellistä ole, että isi antaa lapselleen suukon, tai tapauttaa pyllylle. Mun isä ja äitikin tekee niin ja pidän sitä ihan normaalina perheen sisäisenä hellyyden ja rakkauden osoituksena. Musta on ihan luonnollista vieläkin istua isän syliin ja halia ja suukottaa sitä. Olette pervoja kun kuvittelette aina jotain seksististä perheenvälisissä hellyyden ja rakkauden osoituksista. Musta olis epänormaalia jos isä tai äiti ei pitäs muan hellästi hyvänä ja suukottelis.

    • Tosimies

      Sanotaan näin että miehet ovat pervoja.Pervo mies tekee mitä tahansa sadakseen nuorta "lihaa" , mutta epäilisin että isäsi on ihan normaali.Se läpsiminen ei ehkä ole niin normaalia ,mutta eiköhän hän tee sen ihan huumori mielellä.

    • Helmie

      Olen vähän sitä mieltä, että jos tuollainen koskettelu tuntuu tyttärestä ikävältä, hänellä on oikeus vaatia sen loppumista, kosketti tai törmäili isä millä syyllä tahansa.

      Ja jos ei tunnu auttavan tai äitikin pitää kertomisesta huolimatta vain isän puolta "että ei se mitään pahaa tarkoita", niin silloin kannattaa puhua jollekin ulkopuoliselle aikuiselle.

      Pointtihan on, että sinä et tykkää kyseisestä käytöksestä. Sillä ei ole väliä tykkääkö isäsi tai onko se normaalia hänen mielestään. Mitään tuollaista seksuaalista vihjailua ei tulisi sietää, jos se tuntuu epämiellyttävältä. Ja mitä nopeammin saat asiasta puhuttua, sitä vähemmän aikaa se kestää.

      Kirjoita vaikka kirje isällesi, jossa kuvailet hyvin tarkkaan, silti liioittelematta, miltä sinusta tuntuu aina kun hän tekee tuollaisia ja pyydä häntä olemaan kiltti ja lopettamaan.

    • PERSONA NONGRATA

      Jeps, isäs ei taida olla ihan selvillä vesillä. Mun isäkin tekee joskus silleen, et kun on keskusteltu jostain mielenkiintosesta aiheesta (isä on tosi viisas ja sen kanssa on kiva keskustella, se tietää hirveesti asioita) ja oon menossa nukkuun ja riisuudun, niin sitten se tulee ja avaa oven ("vahingossa"), ei ole kivaa. Olenkin ajatellut, että oveeni voisi asentaa lukon, sellasen kuin vessojen ovissa on. TUUMASTA TOIMEEN, mikäli nää inhottavat "vahingot" jatkuu...

    • Tyttö14w

      Kyllä munkin isä aina joskus mua läppäsee perseelle, mutta en mä kuvittele sitä miksikään pervoksi. Seuraava juttu alkaa varmaan naurattamaan monia, mutta käyn vielä saunassa sen kanssa yhtäaikaa. Oikeestaan koko perheen. Enkä oo huomannu siinä mitään seksistisiä aikeita. Kyllä se joskus tuntuu ahdistavalta, mutta sitten vaan pitää ajatella: Tää on ihan normaalia. :) Luulempa että iskäsi on ihan normaali. Ja eikös se ole ihan normaalia jos isä haluaa tietää milloin tyttö on kehittynyt, jos ei muulloin näe?? Meidän perheessä muutenkin on hirveen avonaisia kaikki asiat. Mun 11v sisko saattaa vaikka alkaa puhumaan että milloinhan sen rinnat kasvaa. No toi oli kyllä jo aika outoa! :D

    • Miisa96

      Mun vanhemmat ei oo "suukotellu" mua vuosiin,eikä mun isä ainakaan oo tolleen käyttäytyny..mun mielest kandeis jo pikkuhiljaa alkaa huolestuun..

    • nimimerkkierkkixxx

      Oho vai niin ;D

    • Joku04

      Mun isä antaa hyvänyön suukon oon 12 XD

    • Anonyymi

      no mä oon ite tällä hetkellä 12-v ja mun iskä läpsii mua vaa perseelle joskus et ei sen kumempaa mut toi jota sun iskä tekee ei oo normaalia niinku hell no get away from that man pls

    • Anonyymi

      Jaa-a, nyt on tämänkin aloituksen tekijä jo 29-vuotias. Niin se aika rientää. Lieneekö jo naimisissa ja perheenäiti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe