mitä lahjaksi isoveljelle???

Pikkusisko91

mitä mä ostaisin mun isoveljelle joululahjaks, ku se on 23w???

18

9670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • memmu

Tota samaa mäkin olen miettinyt..mun isoveli on 22w ja sille on todellakin vaikea ostaa mitään..

• nizzu

ite ostin broidille 24wee bokserit lahjaks...

• siveydensipuli

No eikö ole vähän pervoilua kun ostaa isolleveljelle alushousut? Isoveljet tykkää enemmän vaikka jostain piposta tai käsineistä tai jostain hienosta kahvimukista. Ei niin vanhalle tarvitse enää mitään isoa olla, jokin nimellinen pikkulahja.

• TyTTö

mun veli o kyl 18.. mut silti! mä ostin sille sellatteet bokserit jos o sydän ja siit menee nuoli läpitte ja lukee et i love you ja ne hohtaa pimeesä....!!!!!!!!! :D

• blaablaablaablaaaaa

voi vittu jotku osaa olla sairaita, tajusin joo että tais olla iha puhasta läppää mut silti. muutama ihan ok vinkkiki tuli mutta meinasin oikeasti oksentaa noista teän jutuista..

• luovutan(ko)

osta hänelle pokserit..niin mä tein 20 veljelleni ja poikaystävälleni..siis tietenkin ostin muuta..
      mutta siinä ois yksi.

• clade

Noi bokserit on aika yleinen lahja. Ja ilmeisen tykätty. Eikä se ole yhtään pervoa mun mielestä. Jos veli ostaa siskolleen esim. stringit, on se mun mielestä kuitenkin vähän kyseenalaista.

Mutta niitä ideoita:
      - joku kiva vyö
      - "miehekäs" ranne- tai kaulakoru (esim. Stockalla ja Sokosella on sellaisia)
      - miehen ihonhoitotuotteita
      - hiustuotteita geelit, lakat, muotovaahdot jne.(esim. parturissa myytäviä, ovat yleensä vahvempia kuin "tavalliset")
      - leffalippuja
      - drinkki/snapsilapsi tai hauska tuoppi
      - kaulaliina/pipo/lapaset
      - kirja, esim. Sillä Silmällä
      - liput lätkämatsiin (tai mistä urheilusta tykkääkään)
      - cd

Keksiihän noita vaikka mitä. Riippuu tietysti myös siitä minkä tyylinen veli/poikaystävä on.

• päivi

posket punoittaa!! :D

• nemi96

Mulla taas ois 14v pikkuveli, jolle pitäis keksiä joku lahja. Enkä oo mitää boksereita sille ostamas, et vähä vaihtelua noihin lahjaehdotuksiin, kiitos! :3

• Anonyymi

Näytä sille sun tissit - siinä on ihan tarpeeksi lahjaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytä sille sun tissit - siinä on ihan tarpeeksi lahjaa.

Tämä

• joujouuuuuu

Oma isoveljeni on 21w ja homo, siinä vasta miettimistä. Mutta olen kyllä jo tilannut Finlaysonilta Tom of Finland pussilakanat. Hän ei tykkää suklaasta eikä karkista, mitään urheilua ei hän seuraa. Enkä ala mitään boksereita ostamaan koska hänellä on niitä ja varmaan miljoona. Musiikkia hän kuuntelee puhelimelta joten cd on turha. Kauheen vaikee tapaus.

• B-rappu2

Joo tossa tapauksessa kannattaa ostaa uus elämä

• gkgkguy

miksi vastailette vanhoihin ketjuihin? ettekö osaa katsoa aloitusviestin päivämäärää?

• pikkusisko91

mutta kun se joululahja on vieläkin ostamatta

• Hauka.keripukkifani

Ehkä ensi vuonna ilmestyy Kylmiksen elämänkerta. Siinä olis lahjaidea.

• Anonyymi

Huippukiva pelastaa tilanteen, kun tilaat sieltä itelleskin lelun niin saat postikulut ikäänkuin puolitettua. Ja jaettu ilo on kaksinkertainen, tämä asia oli niin yksinkertainen!

• tekopillu

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      152
      5432
    2. Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.

Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii
      Maailman menoa
      63
      4822
    3. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      33
      3747
    4. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      17
      3095
    5. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      50
      3027
    6. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      154
      2781
    7. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      86
      2633
    8. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      71
      2356
    9. Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa

ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt
      Maailman menoa
      65
      1999
    10. Abdullah iski Citycenterin vessassa

Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html
      Maailman menoa
      171
      1886
    Aihe