mitä lahjaksi isoveljelle???

Pikkusisko91

mitä mä ostaisin mun isoveljelle joululahjaks, ku se on 23w???

18

9723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • memmu

      Tota samaa mäkin olen miettinyt..mun isoveli on 22w ja sille on todellakin vaikea ostaa mitään..

    • nizzu

      ite ostin broidille 24wee bokserit lahjaks...

      • siveydensipuli

        No eikö ole vähän pervoilua kun ostaa isolleveljelle alushousut? Isoveljet tykkää enemmän vaikka jostain piposta tai käsineistä tai jostain hienosta kahvimukista. Ei niin vanhalle tarvitse enää mitään isoa olla, jokin nimellinen pikkulahja.


    • TyTTö

      mun veli o kyl 18.. mut silti! mä ostin sille sellatteet bokserit jos o sydän ja siit menee nuoli läpitte ja lukee et i love you ja ne hohtaa pimeesä....!!!!!!!!! :D

      • blaablaablaablaaaaa

        voi vittu jotku osaa olla sairaita, tajusin joo että tais olla iha puhasta läppää mut silti. muutama ihan ok vinkkiki tuli mutta meinasin oikeasti oksentaa noista teän jutuista..


    • luovutan(ko)

      osta hänelle pokserit..niin mä tein 20 veljelleni ja poikaystävälleni..siis tietenkin ostin muuta..
      mutta siinä ois yksi.

    • clade

      Noi bokserit on aika yleinen lahja. Ja ilmeisen tykätty. Eikä se ole yhtään pervoa mun mielestä. Jos veli ostaa siskolleen esim. stringit, on se mun mielestä kuitenkin vähän kyseenalaista.

      Mutta niitä ideoita:
      - joku kiva vyö
      - "miehekäs" ranne- tai kaulakoru (esim. Stockalla ja Sokosella on sellaisia)
      - miehen ihonhoitotuotteita
      - hiustuotteita geelit, lakat, muotovaahdot jne.(esim. parturissa myytäviä, ovat yleensä vahvempia kuin "tavalliset")
      - leffalippuja
      - drinkki/snapsilapsi tai hauska tuoppi
      - kaulaliina/pipo/lapaset
      - kirja, esim. Sillä Silmällä
      - liput lätkämatsiin (tai mistä urheilusta tykkääkään)
      - cd

      Keksiihän noita vaikka mitä. Riippuu tietysti myös siitä minkä tyylinen veli/poikaystävä on.

    • päivi

      posket punoittaa!! :D

    • nemi96

      Mulla taas ois 14v pikkuveli, jolle pitäis keksiä joku lahja. Enkä oo mitää boksereita sille ostamas, et vähä vaihtelua noihin lahjaehdotuksiin, kiitos! :3

      • Anonyymi

        Näytä sille sun tissit - siinä on ihan tarpeeksi lahjaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytä sille sun tissit - siinä on ihan tarpeeksi lahjaa.

        Tämä


    • joujouuuuuu

      Oma isoveljeni on 21w ja homo, siinä vasta miettimistä. Mutta olen kyllä jo tilannut Finlaysonilta Tom of Finland pussilakanat. Hän ei tykkää suklaasta eikä karkista, mitään urheilua ei hän seuraa. Enkä ala mitään boksereita ostamaan koska hänellä on niitä ja varmaan miljoona. Musiikkia hän kuuntelee puhelimelta joten cd on turha. Kauheen vaikee tapaus.

      • B-rappu2

        Joo tossa tapauksessa kannattaa ostaa uus elämä


    • gkgkguy

      miksi vastailette vanhoihin ketjuihin? ettekö osaa katsoa aloitusviestin päivämäärää?

    • pikkusisko91

      mutta kun se joululahja on vieläkin ostamatta

      • Hauka.keripukkifani

        Ehkä ensi vuonna ilmestyy Kylmiksen elämänkerta. Siinä olis lahjaidea.


    • Anonyymi

      Huippukiva pelastaa tilanteen, kun tilaat sieltä itelleskin lelun niin saat postikulut ikäänkuin puolitettua. Ja jaettu ilo on kaksinkertainen, tämä asia oli niin yksinkertainen!

    • tekopillu

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe