Lääkärit näyttäisivät jokaisen kaupungin puljussa olevan Virosta, Venäjältä, Liettuasta... harjoittelijat Serbiasta... etc.
Yhdessä firmassa kaikki lääkärit ulkomailta. Sattumalta?
Ei kai vain liity bisneslogiikkaan? Halpatyövoimaa? Ei ole muuten varaa pitää puljua auki 24/7?
Potilasturvallisuus vs. päivystysbisnes?
Kokemuksia Tuhatjalasta?
4
75
Vastaukset
- EiSinneKannataMennä
Kyllähän näitä ulkomaalaisia ell on vähän joka firmassa, kuten terveys- ja muillakin aloilla ;) Mutta siis en niinkään näkisi monikansallisuutta Tuhatjalan ongelmana! Itse koen että siellä tapahtuneet useat hoitovirheet, minulle sekä tuttavapiirissäni, ovat aiheuttaneet minulle voimakkaan hylkimis- ja kiukkureaktion. En vie lemmikkejäni sinne, vaikka se olisi ainoa päivystävä eläinlääkäriasema. Koen että lemmikkini ovat turvallisemmassa huostassa ilman heitä, vaikka sitten tarkoittaisikin pitkän matkan ajoa seuraavaan avoinna olevaan paikkaan tai käynnin siirtämistä... EN SUOSITTELE! Ps. kyseisissä Tuhatjalan-tapauksissa virheet ovat tehneet suomalaiset "ammattilaiset", turussa.
- Olet.rasisti
Miksi virolainen e.lääkäri olisi oletuksellisesti huonompi kuin suomalainen? Käsittämätöntä ennakkoluuloa.
- kissansilmä
Ko.firmassa tehtiin päivystysaikana turhia tutkimuksia kissalleni. Sillä oli heinä kurkussa/nenässä (kakoi, yski) mikä ei irronnut. Otettiin röntgen keuhkoista, päästä ym. ja verikokeista monet arvot. Ei huomattu heinää eka kerralla. Sitten parin pv päästä , kun vein uudestaan kun oireet ei helpottaneet heinä huomattiin ja poistettiin. Yli 300 euroa meni kahteen käyntiin tutkimuksineen joista toinen päivystyksessä. Tuli heinänkorrelle hintaa.
- aasiakass
oisko kannattanut pyytää alennusta maksuihin, sen sijaan että itkee katkeruuttaan täällä. urhaa aasiakkaan on odottaa että eläkääri itse hintansa pudottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713378
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541899Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471829Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591744- 771614
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3441558Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811409The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251165- 1581162