Ei vaan kiinnosta...

syöpöttelijähänmä

Olen siis jo ammattikoulussa mut koulunkäynti ei kiinnosta. Tykkään siitä ammatinvalinnasta minkä tein mut silti haluisin jäädä kotiin nukkumaan... ( kyllä olen laiska ) En jaksa tehä mitään esim. naamanpesu,tiskaus, en jaksais käydä edes suihkussa mut sinne pakotan itteni... Jos olen kotona vietän aikani syömällä... syön koko ajan jotain. Suklaata. Muroja. Leipää. Kaikkea mitä löytyy. Ei mulla oo yhtään nälkä mut silti mä vaan syön. Enkä syö edes aina tylsyyteen vaan vaikka tekisin jotain (piirrän,kirjoitan,olen koneella...). Ei auta säännölliset ruoka-ajat. Jos syön jotain niin jatkan sitä syömistä. Yritän olla syömättä yhtään mitään. Syön kyllä aamupalan mutta kouluruuan jätän väliin. Sitten se menee kauheeksi syömiseksi illalla.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei syöpöttelijähänmä!

      Osaatko sanoa, mikä koulunkäynnissä ei kiinnosta? Hienoa, että olet huomannut tilanteesi. Jos aamulla tuntuu siltä, että haluaisit jäädä vain nukkumaan kouluun lähtemisen sijasta, kannattaa vaan tsempata itseään vaikka väkisin, koska ala kuitenkin kiinnostaa sinua.

      Jos kiinnostuksen puute kouluun johtuu väsymyksestä, voisit muutamalla keinolla saada itsesi virkeämmäksi. Voisit esimerkiksi koittaa mennä nukkumaan aikaisemmin tai etsiä itsellesi mieluisan harrastuksen, jotta et olisi koko ajan kotona. Tämä voisi auttaa myös siihen, että et vain makaisi sohvalla syömässä jatkuvasti. Mikäli et missään vaiheessa tee mitään asialle, vajoat syvemmälle tekemättömyyteen, jolloin on entistä hankalampaa tehdä mitään muutakaan. Tämä voi alkuun tuntua hankalalta, mutta kun jaksaa jonkin aikaa pakottaa itseään tekemään jotain vaikkapa ihan kodin ulkopuolella (esim. kävelylenkki, harrastus), niin olo helpottuu, tulee virkeämmäksi ja jaksaa paremmin. Iltasyöpöttelyn voi saada hallintaan sillä, että syöt koulussa joko siellä tarjolla olevan ruuan - tai jos se ei maita, niin voit vaikkapa ottaa omat eväät mukaan.

      Toivottavasti tästä oli apua ja sait vinkkejä parempaan jaksamiseen :)

      Aurinkoista syksyä toivottaa Jyväskylän NettiSappaan päivystäjät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe