Olen 47-v vaalea perheellinen mies,jolla ollut ongelmia avioliitossa.Olen kiinnostunut nuoremmasta brunette- naisesta.Mitähän on näköpiirissä?Miten käy avioliittoni ja tuleeko mitään lähestymistä tumman naisen kanssa ?
Furiosha voisitko katsoa kortteja ?
2
52
Vastaukset
Kortit sanovat että olet nyt suuren tuntemattoman äärellä ja sinun itsesi on nyt otettava ratkaiseva askel ja hypättävä tuohon tuntemattomaan. Edessäsi on jonkinlainen henkisen kasvun aika. Mahdollisuuksia tämän tumman naisen suhteen selvästi olisi, mutta samalla tavalla on myös mahdollisuuksia korjata nämä ongelmat avioliitossa ja pysyä alkuperäisen kumppanisi rinnalla, niin myötä kuin vastoinkäymisissä kuten se hääseremoniassa aina sanotaan. Sinun ja nuoremman naisen suhteesta saattaisi tulla jotain kaunista, mutta samalla tavalla jos korjaat avioliiton ongelmat vaikkapa parisuhdeterapian avulla ja muistat miksi alunperin rakastuit nykyiseen vaimoosi, lopputuloksena saattaa olla jotain aivan yhtä kaunista. Kortit kehottavat nyt vain pitämään tilanteen mahdollisimman yksinkertaisena ja seuraamaan omia tunteitasi tässä asiassa.
- brunettesekoittanut
Kiitos,yritän seurata omia tunteitani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522085
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301284Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.921189- 1491072
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31869Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59807Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46769